ylivuotoputken tulppa

Nokivasaroiden oma palsta
Mika87

ylivuotoputken tulppa

Viesti Kirjoittaja Mika87 »

joo,tässä päivänä muutamana oon haistellu et kumman voimakas tiisselin TUOKSU tulee autosta sillon tällön ku lämpimäks asti alkaa moottori tulla..no nythän se selvis tänään ku aloin ilman putsaria puhistelemaan ja samalla tutkailin että mikä mikä..

8pytyn suuttimen ylivuotoputken kumitulppa oli riks raks poks,murtunu ihan kummallisesti samalta korkeudelta molemmin puolin ja sieltä ampu tiisseliä pakosarjan päälle ku vähänki nosti kierroksia! tuumailin vaan että sopivaan aikaan alotin tuon putsarin huollon...onko muilla ollu samaa vikaa,pienen nippelin ansiosta olis saattanu syntyä isokin ropleema ja pahimmassa tapauksessa vanin menetys ilmastolle!!! kannattanee siis jatkossaki tutkailla kaikki tulpat ku koppa on auki!!!
Chevy Van -83

Kiitos ja anteeks!

http://kuvablogi.com/blog/25190/
nochilus

Re: ylivuotoputken tulppa

Viesti Kirjoittaja nochilus »

kävi juu.. kuskin puolelta viimesen suuttimen tulppa läks ja suihi konekopan kylkeä pitkin sisäpuolelle lattialle naftat..
KAIKKI matot,matkustamon vanerilattia mattoineen ja helvetinmoinen käry vieläkin vaik jo matot olen heivannu
helvettiin sieltä ja pessy lattiat.. uusia ei tunnu löytyvän sit niin mistää ja vanhoja ei ees sapluunoina käyttäs neekerikää..
että kannattaa juu tsekkailla niitä tulppia sillontällön..
eka mä olin et ei v**u,mut sit mä olinki jo et ei s***ana!!
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Mullakin on joskus toi ollut ongelmana...
No näppäränä miehenä tollaisen tekee sopivasta letkusta (eikös tota ylivuotoletkua ole muillakin varoiksi kotona metrin pätkä) jonka tulppaa umpeen toisesta päästä. :)
nochilus

Viesti Kirjoittaja nochilus »

niinpä tuo tuli värkättyä juu kunhan ensi paikallisti moisen perin vittumaisen vian.. :evil:
eka mä olin et ei v**u,mut sit mä olinki jo et ei s***ana!!
Mika87

Viesti Kirjoittaja Mika87 »

nochilus kirjoitti:kävi juu.. kuskin puolelta viimesen suuttimen tulppa läks ja suihi konekopan kylkeä pitkin sisäpuolelle lattialle naftat..
KAIKKI matot,matkustamon vanerilattia mattoineen ja helvetinmoinen käry vieläkin vaik jo matot olen heivannu
helvettiin sieltä ja pessy lattiat.. uusia ei tunnu löytyvän sit niin mistää ja vanhoja ei ees sapluunoina käyttäs neekerikää..
että kannattaa juu tsekkailla niitä tulppia sillontällön..

mie kävin hakemassa ihan tuosta paikalliselta diisseli korjamoolta ja löyty suoraan hyllystä hintan 2e...jotta jos ei sieltpäin ala löytyy sopivia nii voin hakee ne sulle ja pistää vaikka kirjekuoressa tulemaan niin saat ihan "tehtaantekemät" :lol: :D
Chevy Van -83

Kiitos ja anteeks!

http://kuvablogi.com/blog/25190/
Vastaa Viestiin