G30 Alempi umpio

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
Hellsten

G30 Alempi umpio

Viesti Kirjoittaja Hellsten »

Mikä umpio mahtaa olla tossa vilkunkanssa samassa oleva :?: Nappeja kyllä löytyy sisältä, mut mistään ei saa syttymään niitä.
Chevy van G30 6,5D
cheyenne

Re: G30 Alempi umpio

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Yleensä tossa vilkun kanssa samassa umpiossa on parkkivalo... (onkos se muuten ihan virallisesti sen niminen?)
Hellsten

Mulla on parkkivalot lähivalojen umpiossa. Pitää muuten tutkia, että onko niistä revitty polttimot poies tai sitten ne on palanu.
Chevy van G30 6,5D
big t

Viesti Kirjoittaja big t »

Mulla oli kans muutettu parkit umpioihin... hetken johtoja tutkittuani sain toimimaan siinä valon alla niin kuin kuuluukin :) siis palaa parkkina kunnes laittaa vilkun päälle niin sitten vilkkuu vuoro tahtia kylkivilkun kanssa.
Timppa80

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

Hellsten kirjoitti:Mulla on parkkivalot lähivalojen umpiossa. Pitää muuten tutkia, että onko niistä revitty polttimot poies tai sitten ne on palanu.

joko olet tutkinu? mulla itellä on niistä kyseisistä valoista vaan johdot jostain syystä katkottu, tarvis kytkeä ne ja katsoo miltä ne näyttää, kerro ihmees jos oot testannu :)
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
Hellsten

Ei ole vielä tullu tutkittuu, mutta tos ens viikon aikana jos on aikaa. Pitää sit ilmotella, että mitä tapahtuu.
Chevy van G30 6,5D
Tinke78

Viesti Kirjoittaja Tinke78 »

Moi

G30 ns.nelivalomaskissa alempi umpio on vilkku/parkki. Suomen lainsäädännönmukaan parkkeja ei saa kahdentaa, joten maahantuoja on joutunut katkaisemaan toiset parkit pois.
Minulla alaumpiossa palaa sisälaidassa parkit (keltaiset) ja ulkolaidassa vilkku. Tiedän lakipykälän koska näppäränä poikana kytkin myös lähivalon umpion parkit palamaan ja lisäksi oli 4kpl lisäpitkiä parkeilla katsastuksessa.. katsuri ei tykännyt pitikäyttää uudelleen :twisted:
Tämä on nyt sitten maku asia missä parkit palaa, mutta onhan se nyt paremman näköinen kun alaumpiossakin on valo. Eikä se parkki siellä lähivaloumpiossa edes näy kun on valot päällä.
Sekin on muuten kiellettyä että sama valo on parkki/vilkku, kysyin katsurilta kun olen nähnyt että koko alaumpio on parkkina ja vilkkuu tarvittaessa. Sama koskee etuäärivaloa jostain vuosimallista eteenpäin.
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

mulla kans alavalot parkkina toiset ja vilkkuna(keltaset polttimot) toiset. umpioissa ei ole parkkeja... VANi -95 G30
Hellsten

Mä otin sieltä ajovaloumpiosta parkit poies, vedin ryöstäjällä piuhat sinne alas orkkis paikalle ja laitoin niihin keltaiset polttimot. Samalla myös laitoin noi etuvilkut palamaan parkkeina/villkuina miten ne on ollu jo alun perin ennen suomeen tuontia.
Chevy van G30 6,5D
eemu

Viesti Kirjoittaja eemu »

ei taida insinööri tykätä konttorilla parkkivalo ei saa olla keltainen . muissa kuin ennen vuotta -68 rekisteröidyissä.tien päällä tuskin ketään kiinnostaa.leimalle mentäessä kannattaa ottaa pois käytöstä,ettei merkkaa rekisteriotteeseen keltaisia parkkeja poistettaviksi
Vastaa Viestiin