6.2 alko pitään mekkalaa...
6.2 alko pitään mekkalaa...
Vanista tais kiertokanki mennä kyllä, että jää vähäks aikaa seisoon. Vai oisko muita ehdotuksia missä vika? Ajosta alko yhtäkkiä pitään hirveetä meteliä ja heti sammutin. Nesteet oli tosi vähänä mutta kone ei ylikuumentunu (just luin että sinne menee yli 20l nii ei ne nyt niin vähänä ollu ees ku 5l meni.
Irrotin kaikki remmit eli pois suljin vesipumpun, laturin, ym. Vaivoin jakso pyörähtää käyntiin ja sama ääni edelleen... KRR KRR KRR KRR ja heti sammutus. On niin paha ääni ettei kyllä uskalla käyttää.
Irrotin kaikki remmit eli pois suljin vesipumpun, laturin, ym. Vaivoin jakso pyörähtää käyntiin ja sama ääni edelleen... KRR KRR KRR KRR ja heti sammutus. On niin paha ääni ettei kyllä uskalla käyttää.
Re: 6.2 alko pitään mekkalaa...
ettei vaan olis kampiakseli poikki...
Hope not.. Mite se sillee tasasessa matka-ajossa... Muita ehotuksia?Tomi kirjoitti:ettei vaan olis kampiakseli poikki...
Lähteekö käyntiin jos kampura poikki? Mikä sen ois voinu aiheuttaa.. On niin nätisti käyny tähän asti. Luulis, että kolisis helvetisti mutta se ei oo oikeastaan kolinaa.
Kyllä toi mulla ainaki lähti käyntihin vaikka kampi oli poikki, pariki kertaa kokeelin. Kalakatti kyllä aika rumasti!! Kevyes kiihdytykses mulla meni poikki ja kävi vielä niin kauan ku sammutin... Sit ku sitä rupes pengastaa niin olihan lohkoski kolomesta kohtaa kammenpukit murtunu...
-
Micke
Minäkin veikkaan että siinä on kampi poikki tai laakerit mennyt, se että kampiakseli menee poikki ei oo kovin harvinaista noissa 
tietty tähän voi kysyä että mitkä öljyt? En tiä onko se esson baarin juttuja mutta kaikki on sanoneet että ei missään nimessä vanhaan 6,2:een täyssynteettistä varsinkaan jos sillä on ajettu vuosia mineraaliöljyillä.
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Peeveli käy ostaan toi mun vani vaikka varaosiks

Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
vantruck kirjoitti:Peeveli käy ostaan toi mun vani vaikka varaosiks![]()
HAHAA morjens vantruck!
Pistän sulle privaa...