Starttia
Starttia
Noniin nyt se sitten otti ja hajos, siis startti meinaan. mutta ei hajonnus samalla tavoin kuin muissa aikasemmissa rotteloissa. vaan nyt startatessa startin kyllä kuulee pyörivän mutta aivan kuin se ei liikuttais sitä pikku hammasratasta vetolevyyn kiinni. On kyllä oireillut jonkin aikaa pitänyt sellasta "pahaa ääntä" rusahtelua jne. ja pimeässä tehty huomio oli että yksi startin kiinnityspulteista lähti sormin pyörittämällä irti.
onkohan tuota mahdollista saada kunnostettua? vai suoraan uusi/käytetty tilaukseen?
onkohan tuota mahdollista saada kunnostettua? vai suoraan uusi/käytetty tilaukseen?
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Re: Starttia
olisko vetolevyn hampaat menny! itel oli yhden pultin kans ongelmia
ja aika nopeesti meni vetolevy hajal
kuulee äänest kun alkaa startti olemaan kaukan!
kuulee äänest kun alkaa startti olemaan kaukan!
Terve vaan kaikille piti oikein kirjautua tännekki ku on kans tullu roplattua
viime aikoina 6.2 d:tä.
Mä otin startin kuoresta fiiberilaikalla 2-3 milliä pois tasaasesti ku oli kans
vähä noita ongelmia, pitää vaan kattoo sitte ettei vanhat kiinnike pultit
pohjaa lohkoon. Hyvin on startti pyörittäny moottoria sen jälkeen,
eikä oo kuulunu rusahteluja.
viime aikoina 6.2 d:tä.
Mä otin startin kuoresta fiiberilaikalla 2-3 milliä pois tasaasesti ku oli kans
vähä noita ongelmia, pitää vaan kattoo sitte ettei vanhat kiinnike pultit
pohjaa lohkoon. Hyvin on startti pyörittäny moottoria sen jälkeen,
eikä oo kuulunu rusahteluja.
Vikaa tutkittu. pultti poikki kierteen sisältä. muuten näyttäs toimivan ja vetolevyssäkin hampaat tallessa.
kysymys: onko startin pultit erikokoisia alunperin vai onko tuossa jokin viritys kun toinen pultti oli huomattavasti paksumpi ja sellainen itse tehdyn näköinen.
kysymys: onko startin pultit erikokoisia alunperin vai onko tuossa jokin viritys kun toinen pultti oli huomattavasti paksumpi ja sellainen itse tehdyn näköinen.
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Itsellä ainaki siinä vanhassa oli toinen niistä pitkistä pulteista paksumpi ja pidempivantruck kirjoitti:Vikaa tutkittu. pultti poikki kierteen sisältä. muuten näyttäs toimivan ja vetolevyssäkin hampaat tallessa.
"Pytyt on pystösä vaa vessasa"
Minäkin olen joissain huomannut toisen olleen pitempi & paksumpi....
Olettanut vaan että on kierre mennyt ja tehty uusi isompi kierre...
mulla ollut kahdessa vanissa samanlaiset eri pituiset / paksuiset pultit... olisko sit molempiin korjattu , tiedä häntächeyenne kirjoitti:Minäkin olen joissain huomannut toisen olleen pitempi & paksumpi....
kyl mul oli ainaki -83 vanis molemmat samaa kokoo, tais olla m10. monelta oon kuullu että porais reiän isommaks ja laittais m12 pulttia pesään ni kestäis paremmin. ehkä se vittumainen taka-kannake (mitä jotku ei jaksa laittaa) säästää pultteja.
niin ja jos ostaa alkuperäset (jotka jouduin ostaan kun vania ostaessa oli toinen pultti poikki ja kannake poissa) niin ne on saman kokoiset kierteeltään...