liukuovi--->parioveksi, kuvia?
liukuovi--->parioveksi, kuvia?
eli liukuoven muutos parioveksi olisi mielessä. kuinka paha projekti? löytyskö kuvia?
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Re: liukuovi--->parioveksi, kuvia?
Kuvia muutokseen ei oo mulla, enkä oo toteuttanutkaan...
Mutta ehkä helpoin tapa on kun leikkaat pariovellisen karmeineen irti ja vaihdat sen palan liukuovelliseen kylkeen josta on vastaavan kokoinen kappale leikattu irti...
No multa kyllä löytyisi pariovellisen karmi+ pienempi ovi...
Mutta ehkä helpoin tapa on kun leikkaat pariovellisen karmeineen irti ja vaihdat sen palan liukuovelliseen kylkeen josta on vastaavan kokoinen kappale leikattu irti...
No multa kyllä löytyisi pariovellisen karmi+ pienempi ovi...
Heleppo homma... Keskitolppa pitää vaihtaa... Ja jos pääsee leikkaamaan elintenluovuttajaa, niin kannattaa ottaa siivu kylkeä kattoa ja kynnystä myöten kun leikkaa ne sanataskut pikku-ovea varten... Siitä ei tarvi kuin upottaa ne saranataskut koriin... Mutta kun on karmia jonkin verran mukana on helppo mitata millintarkat mitat niiden paikkoihin..
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
sopivaa elinten luovuttajaa sitten vaan etsimään. käyny kyllä mielessä että pärjäisköhän sitä tolla liukuovellaki ku laittais vaa pitemmän tangon että mahtus ovi aukeemaan levikkeitten kans (kuha jaksais rakentaa tai jostaki löytys sopivasti)... ei kuitenkaan tule paljon muuta ovea ku kuskin ovea auottua päivittäin, muut ovet saattaa olla viikkojakin kiini
mut ois ne pariovet vaan fiksut 
No vihjeenä sitten tulevaisuuteen että jos harvoin sivuovia avaat, niin saattaa varsinkin se taempi (pienempi) ovi jumittua saranoissaan...hilussi kirjoitti:sopivaa elinten luovuttajaa sitten vaan etsimään. käyny kyllä mielessä että pärjäisköhän sitä tolla liukuovellaki ku laittais vaa pitemmän tangon että mahtus ovi aukeemaan levikkeitten kans (kuha jaksais rakentaa tai jostaki löytys sopivasti)... ei kuitenkaan tule paljon muuta ovea ku kuskin ovea auottua päivittäin, muut ovet saattaa olla viikkojakin kiini![]()
![]()
![]()
mut ois ne pariovet vaan fiksut
Useammassa juuri tohon oon törmännyt.
No onneksi nyt on kummassakin Vanissa liukuovi, ja sehän toimii kuin junan wessa
Ja helpommalla kyllä pääset rakentelussakin jos vain pidät liukuoven pitkällä avaus-tangolla.
ja varsinki ku se liukuovi on ruosteettomin osa koko autoa:D:D
kestääkös se tanko jos siihen vaa hitsais lisää pituutta?? tai löytyykö sulta cheyenne mulle halapaa pitkää tankoa??
kestääkös se tanko jos siihen vaa hitsais lisää pituutta?? tai löytyykö sulta cheyenne mulle halapaa pitkää tankoa??
No hitsaamalla jotkut on noita jatkaneet...
Mulla ei oo pitempiä tankoja (eikä vakioitakaan kuin 2 jotka on kiinni käyttiksessä ja projektissa), mutta muistelisin että joku tuolla myyntipalstalla tommosta pitempää tankoa kauppasi ihan hiljattain...
Mulla ei oo pitempiä tankoja (eikä vakioitakaan kuin 2 jotka on kiinni käyttiksessä ja projektissa), mutta muistelisin että joku tuolla myyntipalstalla tommosta pitempää tankoa kauppasi ihan hiljattain...
kestää hitsaamalla,mä tein ex-vaniin pitemmän tangon ja pistin pätkän vesijohtoputkea väliin ja ihan migillä kiinni
-
pikkumiguel
Onhan noita kuvia....kun vaan ehtis.....
Ja eip tuo paha homma ole jos koneet käsissä pysyy...
Mun hommaa helpotti kun sain leikattua varaosa autosta tuollasen palan mistä pääsin mittaileen,vertaamaan ja rälläköimään irti.... t m
- Liitteet
-
- tolpan vaihto.jpg (65.09 KiB) Katsottu 2965 kertaa
-
- pikkuoven saranan paikaita.jpg (59.35 KiB) Katsottu 2965 kertaa
-
- luovuttava elin.jpg (62.51 KiB) Katsottu 2965 kertaa
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
-
pikkumiguel
muutama kuva lisää.....
- Liitteet
-
- pikkuoven saranat.jpg (64.3 KiB) Katsottu 2948 kertaa
-
- ylä kiinnitys.jpg (44.98 KiB) Katsottu 2948 kertaa
-
- ala kiinnitys piste.jpg (59.3 KiB) Katsottu 2948 kertaa
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
-
pikkumiguel
Ja sopi ne ovet sentään paikalleenkin....
Jos nyt oikein muistan/mitanneeni niin oli tuossa oviaukossa mistä noi saranat/ovet otin niin yläreunan ja alareuna(=aukon leveys) mitassa metrimitalla mitattuna n 5mm heitto ainakin...toki voipi olla mitta virhettäkin
T m
- Liitteet
-
- Maalattuna.jpg (62.82 KiB) Katsottu 2945 kertaa
-
- pari ovet syrjäytti liukuoven.jpg (62.21 KiB) Katsottu 2945 kertaa
pikkumiguel kirjoitti:Ja sopi ne ovet sentään paikalleenkin....Jos nyt oikein muistan/mitanneeni niin oli tuossa oviaukossa mistä noi saranat/ovet otin niin yläreunan ja alareuna(=aukon leveys) mitassa metrimitalla mitattuna n 5mm heitto ainakin...toki voipi olla mitta virhettäkin
T m
Ihan samalla kaavalla oot tehnyt kuin minä aikoinaan...
ROST WANNERS
-
pikkumiguel
Juu kyllä siinä muutamat työmatkat tuli mietittyä ja pähkittyä toki sain kyllä matilta ja bumbalta hitusen vinkkiä....mutta ei paha homma...ikkunan muutos onkin "haastavampi"...juha kirjoitti:pikkumiguel kirjoitti:Ja sopi ne ovet sentään paikalleenkin....Jos nyt oikein muistan/mitanneeni niin oli tuossa oviaukossa mistä noi saranat/ovet otin niin yläreunan ja alareuna(=aukon leveys) mitassa metrimitalla mitattuna n 5mm heitto ainakin...toki voipi olla mitta virhettäkin
T m
Ihan samalla kaavalla oot tehnyt kuin minä aikoinaan...
Siistiä....hyvä että otit kuvia,kertoo enenpi kuin tuhat sanaa 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
pikkumiguel
Totta puhut Bumba...kyl kuva kertoo ja tuli niitä otettua runsaasti myös ikkuna muutoksestakin yms... t m P.s Siististä ny nii tiärä...BUMBA kirjoitti:Siistiä....hyvä että otit kuvia,kertoo enenpi kuin tuhat sanaa