Kerro rakkautesi Chevyn!
Kerro rakkautesi Chevyn!
Ajoin ajokortin aikoinani Chervolet ka:aalla Karjaalla ja V8 oli Leena. Åminneforssissa ajoin Fordin Big Jobia hetken oikein työkseni ja V8 oli koneena, no bensiiniä sai päivässä kulumaan 200litraa. Siitä rakkaus alkoi ja nyt se kruunattu Chevy Vanilla. Äänet on oikeat mutta korjauspuolen kaverit eisitte olekaan mukana. Ite kun tekee, tulee lopputulos sitä mitä sattuu tulemaan. Parasta on, metsä vastaa miten sinne kaahataan.!!
-
rajuriiviö
Re: Kerro rakkautesi Chevyn!
Amerikkalaisten Autojen (jaa niiden kuskejen
) kanssahan olen touhunnut niin kauan, kun nyt yleensäkään olen mitään touhunnut minkään kanssa..
No isojen poikien jutuista ja kokemuksista omaksuin jo sillon aikoinaan, että jos Autollaan oikein ajaakin aikoo, sen on oltava Chevy
Mopareita ja fordeja on kyllä kaunis koppaisia ja ne on iloja silmälle, mutta tekniikkahan niissä on kehnoa ja sopivat ehkä sellaselle, joka tykkää harrastaa jatkuvaa korjaamista.
Joskus sitten ostin sellaisen kauniin Chevrolet avaimenperän ja päätin, etten luovuta tässä elämässä, ennenkun siinä avaimenperässä killuu sellaisen Chevyn avaimet, minkä rekisteriotteessa on minun nimi omistajan kohdalla
No onhan siinä killunut liki 10 vuotta tuon mun Rakkaan Leevin avain
Ja onhan se nimi ollut useammankin chevyn rekisteriotteessa omistajan kohdalla
Ja nimi on kerennyt vaihtuakin, ja osa niistä chevyistäkin, mutta tuo yksi (ja tällähetkellä ainut omistamani chevy, toinen autoni kun on Buick) ei vaihdu 
No isojen poikien jutuista ja kokemuksista omaksuin jo sillon aikoinaan, että jos Autollaan oikein ajaakin aikoo, sen on oltava Chevy
Joskus sitten ostin sellaisen kauniin Chevrolet avaimenperän ja päätin, etten luovuta tässä elämässä, ennenkun siinä avaimenperässä killuu sellaisen Chevyn avaimet, minkä rekisteriotteessa on minun nimi omistajan kohdalla
No onhan siinä killunut liki 10 vuotta tuon mun Rakkaan Leevin avain
Onhan noita ollu vaan en tiedä enään jatkosta......kun p***ele tommoset verot lykkäävät,taidan siirtyä pehmeisiin penkkeihin ja ajonautintoihin vanhalla iällä
viha rakkaus suhde alkanut vuonna -85.....ja toistaseksi jatkuu....... 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
pikkumiguel
Kyl me ainakin koitetaan ajella Chevy vanilla niin kauan kuin hermot piisaaBUMBA kirjoitti:Onhan noita ollu vaan en tiedä enään jatkosta......kun p***ele tommoset verot lykkäävät....
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Oikeastaan itselläni rakkaus Chevyyn johtuu pitkälti saituudesta...
No tietystihän noi kaksi jotka todennäköisesti ikuisesti minulla pysyy on Chevyjä (Esteri ja Pocahontas)...
Muuten vaikka en niin hirveän tarkka ole missä tehtaassa on käyttöön sopiva Auto on tehty (kunhan on edes Amerikan mantereen pohjois-osissa tehty), eli vaikka Mopar tai Ford saattaa kelvata...
Niin mutta siis noihin GM osista kun jo löytyy melko hyvin osia kotoa, ja ehkä jo jotain niitten tekniikasta kuvittelen tajuavani, joten koska Chevy noista lienee edullisimmin saatavissa oleva...
No tietystihän noi kaksi jotka todennäköisesti ikuisesti minulla pysyy on Chevyjä (Esteri ja Pocahontas)...
Muuten vaikka en niin hirveän tarkka ole missä tehtaassa on käyttöön sopiva Auto on tehty (kunhan on edes Amerikan mantereen pohjois-osissa tehty), eli vaikka Mopar tai Ford saattaa kelvata...
Niin mutta siis noihin GM osista kun jo löytyy melko hyvin osia kotoa, ja ehkä jo jotain niitten tekniikasta kuvittelen tajuavani, joten koska Chevy noista lienee edullisimmin saatavissa oleva...
Nii se vaa on että kerran chevy niin niistä ei pääse eroon.
eka kulkine 18 kesäsenä oli opel corsa, noh sillä huristeltiin opiskeluajat ja töihin päästyäni
ostinki chevy scottsdale -81 pikkarin (mikä löytyy edelleenkin pihalta)
sit piti saada vähän uudempaa ja kaveriksi tuli -92 (uus koppanen) Ford Econoline e-350xl
Tämä auto oli todella painajainen ajaa talvella, mutta kesällä mukava ja liikahtikin ihan ok
7.3IDI 4:10 perävälityksillä (ex-ambu). Vuoden oli talos tää kun kyllästyin jatkuvaan korjaamiseen
muistoksi jäi 165A laturi varastoon.
Tässä vaiheessa scottarista oli kone levällään ja piti fordin myynnin jälkeen joku kulkine saada ja sitä virkaa
tuli toimittamaan E30 318 baijerilainen. sit jossain vaiheessa ostin ns. järkevämmän auton( ei omasta mielestä)
B-mallin farkku omegan. tällä mentiin useampi vuosi kunnes se tykästy yhteen golfiin ja pussas sitä perseeseen.= lunastukseen. Tähän piti sit kiireellä hommata auto, ja kun raksahommat oli pahinmoilleen kesken niin mikäs sen parempi kuin chevy vani. Niinpä nettiauto esiin ja vani pihaan. Sillä on nyt ajettu vaihtelevalla menestyksellä, laatikko vian takia seisoi pari vuotta, mutta nyt taas liikenteessä ja menossa vaihtoon. Tällä kertaa tahtoo bensa K5 blazerin.
Kahta en vaihda Chevyä ja .....
Ai nii ja scottarilla ajelin välissä noin puolivuotta mutta siitä leves laatikko myös, koneella ajettu rempan jälkeen noin 3000km 5,7DX arpeilla ja cromemolyllä.
eka kulkine 18 kesäsenä oli opel corsa, noh sillä huristeltiin opiskeluajat ja töihin päästyäni
ostinki chevy scottsdale -81 pikkarin (mikä löytyy edelleenkin pihalta)
sit piti saada vähän uudempaa ja kaveriksi tuli -92 (uus koppanen) Ford Econoline e-350xl
Tämä auto oli todella painajainen ajaa talvella, mutta kesällä mukava ja liikahtikin ihan ok
7.3IDI 4:10 perävälityksillä (ex-ambu). Vuoden oli talos tää kun kyllästyin jatkuvaan korjaamiseen
muistoksi jäi 165A laturi varastoon.
Tässä vaiheessa scottarista oli kone levällään ja piti fordin myynnin jälkeen joku kulkine saada ja sitä virkaa
tuli toimittamaan E30 318 baijerilainen. sit jossain vaiheessa ostin ns. järkevämmän auton( ei omasta mielestä)
B-mallin farkku omegan. tällä mentiin useampi vuosi kunnes se tykästy yhteen golfiin ja pussas sitä perseeseen.= lunastukseen. Tähän piti sit kiireellä hommata auto, ja kun raksahommat oli pahinmoilleen kesken niin mikäs sen parempi kuin chevy vani. Niinpä nettiauto esiin ja vani pihaan. Sillä on nyt ajettu vaihtelevalla menestyksellä, laatikko vian takia seisoi pari vuotta, mutta nyt taas liikenteessä ja menossa vaihtoon. Tällä kertaa tahtoo bensa K5 blazerin.
Kahta en vaihda Chevyä ja .....
Ai nii ja scottarilla ajelin välissä noin puolivuotta mutta siitä leves laatikko myös, koneella ajettu rempan jälkeen noin 3000km 5,7DX arpeilla ja cromemolyllä.
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Tossa eilen myyty "viimeinen"chevy pois,ja heti uutta ei tule......siirryn tommoseen "perintö"mersuun siinä on pehmeet penkit ja muutenkin ajoltaa hyvä ja halpa
tulihan noita chevyjä omistettua 21 kpl....eli se siitä,mutta ei kait koskaan pidä sanoa ei koskaan,mutta toistaiseksi riittää noiden kanssa puljaaminen

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
No saman verran mullakin... Ja yksi jopa toimiva ja leima voimassa6.2vani kirjoitti:viisi (5) noita pihassa näkyy olevan
Nyt enään 3 chevyä tossa pihalla ja pari jeeppiä! Chevyt ei lähde ikinä multa! Mikään ei ole hienompaa kun vanhana pappana ajelee samoilla chevyillä ja pitää niitä kunnossa!
Toisesta pickiksestä kirvoitan varmaan lavan kesällä irti ja puhallan rungon ja akselin ja maalaan kaikki kuntoon! Saman tein tohon toiseen ja ei oikeastaan ollut ollenkaan kova urakka! Ja se mielihyvä urakan jälkeen kun katsuri vaan vilkaisee alustaa ja sanoo jep jep

Toisesta pickiksestä kirvoitan varmaan lavan kesällä irti ja puhallan rungon ja akselin ja maalaan kaikki kuntoon! Saman tein tohon toiseen ja ei oikeastaan ollut ollenkaan kova urakka! Ja se mielihyvä urakan jälkeen kun katsuri vaan vilkaisee alustaa ja sanoo jep jep
Chevy Van-90 350 starc. Sportsidet-89 V6 ja -90 350 V8, Jeep Wrangler -89, Jeep Cherokee -89
-
Raggarpappa
- Viesti:
Ajokortin saaneena huruuttelin erilaisilla kulkineilla mutta löytyi Nova-76 , Oldssin Delta88 sun muuta... Autot on vaihtuneet välillä tiuhaan ja välillä vähemmän tiuhaan. Vuosipari sitten lopetin autoharrastuksen lähes kokonaan ,
se kun ei vaihtamalla parantunut ja aina oli kädet rasvassa.
Nyt olen herännyt takaisin eloon , sain isäukolta perheen käytössä uudesta asti olleen g30 beauville vuosimallia-79. Hän kun ajatteli sitä joskus aiemmin sanomaani että muistahan testamentata tuo minulle
Nyt hänellä ei ole enää kuorma-autokorttia eikä enää oikein pysty laittelemaankaan.
Auto on seissyt vuodesta 2001 ja mittarissa on vajaa 120tkm. Auto on kuitenkin ollut aikoinaan rajussa rakennuskuljetuksessa että ei enää mikään hieno ole ,
mutta nostalgiaa täynnä. Muistikuvia löytyy ihan koeajosta alkaen vaikka
ikää ei ollut kuin 2 vee itsellä.
Eli eiköhän tässä törmäillä
se kun ei vaihtamalla parantunut ja aina oli kädet rasvassa.
Nyt olen herännyt takaisin eloon , sain isäukolta perheen käytössä uudesta asti olleen g30 beauville vuosimallia-79. Hän kun ajatteli sitä joskus aiemmin sanomaani että muistahan testamentata tuo minulle
Auto on seissyt vuodesta 2001 ja mittarissa on vajaa 120tkm. Auto on kuitenkin ollut aikoinaan rajussa rakennuskuljetuksessa että ei enää mikään hieno ole ,
mutta nostalgiaa täynnä. Muistikuvia löytyy ihan koeajosta alkaen vaikka
ikää ei ollut kuin 2 vee itsellä.
Eli eiköhän tässä törmäillä
-
rajuriiviö
Apuuva! Nyt siitä avaimenperästä on irronnu ja hukkunu kadonnu se chevyn merkkirajuriiviö kirjoitti: Joskus sitten ostin sellaisen kauniin Chevrolet avaimenperän ja päätin, etten luovuta tässä elämässä, ennenkun siinä avaimenperässä killuu sellaisen Chevyn avaimet, minkä rekisteriotteessa on minun nimi omistajan kohdalla![]()
No onhan siinä killunut liki 10 vuotta tuon mun Rakkaan Leevin avain![]()