chevy van rek. NGA-19

autoharrastukseen liittyvää
mr mopar

chevy van rek. NGA-19

Viesti Kirjoittaja mr mopar »

kuka tunnustaa ex autokseen? NYK REK NRO. JAC38 olis paljon kysyttavää? kilometreist, remonteista millo tehty jne... autossa on vtcf tarra joten luulen jonkun tietävän jotain. soittaakkin saa. 041 5757425
chevykaappi

Re: chevy van rek. NGA-19

Viesti Kirjoittaja chevykaappi »

tuohan on mun entinen vankkuri.myin sen tuos 3 vuotta sitten johonki turun suunnalle.siinä oli silloin ku mulla oli ni vajaan tuhannen ajettu loota+turbiini.koneen savut oli joka vuos leimalla -0.76-0.98 viimesenä vuonna.
mr mopar

juu hyvä kulkine on mut alkanu olee kuukauen sisäl remonttii. hehkut jäi päälle joten uudet hehkut täytyy ostaa ja startin toine pulttikatki poikki. laatikonkii tuos jouduin uusii jokune kuukaus sitten(ed. om. rikkonu edellisen ja pikasee laitoin vähän luistavan paikalle ni sit sekii poiki). koppa on kyl jostai syyst erikoisen hyvä. pientä kukkaa ikkunan reunois. liekkö originaali väri?? voipi kohta tulla myyntii jos viel jaksaa hajoilla. ment liikaa tonnei jot omia ei saa enää kyl pois.
chevykaappi

Viesti Kirjoittaja chevykaappi »

mä pellitin aika pitkälti sen takapään uusiksi.ei löytyny takaa enään yhtään ehjää kohtaa.se on maalattu ihan rautakauppamaalilla takakyljet +ovet.jos siinä on viel tallella se lisäpenkki systeemi ni kiinnostaissikos vaihtaa sen stargrafti mallin penkkeihin jossa kaikki kolme istuinta nousee erikseen pystyyn?
siinä oli sähköissä aikalailla vikaa kun tuli mulle,startti hajos,pääty meni halki.pari kertaa alko käryyn kojetaulun alta.mut aina vei maaliin asti ja katsastus inssi ihmetteli kun on koppa niin hyväs kunnos ja päästöt oli aina alle 1.

jos meinaat siit alkaa luopuun ni aja tänne se ja saat tilalle 8 hengen Chevy Stw:n.Leimaa ens heinäkuun loppuun+cruice toimii+lukkoperä+ilmaiskarit+vetokoukku+edelbrockkia yms.isolla rahalla leimattu viime syksynä edellisen omistajan toimesta.
mr mopar

tarkotatko sitä normi takapenkkii? vai konttii tulevaa? miust se takapenkki on vähän huono jotenkii ja se on liia ees.
Vastaa Viestiin