oon sen ostanu huuto.netistä joskus ja aattelin et jos laittas sen vihdosta viimein kiinni
G20:sen "etuspoileri"
G20:sen "etuspoileri"
elikkäs otsikon mukainen osa, onkohan toi mun ny sit mallia baron cruiser. mites ootte laittanu sen kiinni että se pysyy kunnolla? tarviiko se taakse jotain tukia ettei se taivu ilmavirrassa..
oon sen ostanu huuto.netistä joskus ja aattelin et jos laittas sen vihdosta viimein kiinni

Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Moi
Omani ostin Lahdesta. En muista kaverin nimeä.
Ikävä kyllä nelikon keula on erilainen, että lopulta käteen jäi vain erikokoisia kappaleita kun laikalla leikkelin =)
Takavetoisessa on kai spoileri muotoiltu juuri sopivasti ja siellä alla 2 pulttia millä saa kiinni.
Kannattaa koe sovittaa ja kiinnittää ennen maalausta, kun on kuitenkin vaikea homma sovitella levityksiä kohdilleen.
Levitykset ruuveilla kiinni. Ite ajattelin laittaa jotain ML ruostesuoja-ainetta vielä väliin. Ja korikitillä sulkea välin päälipuolelta, ettei mätäne lokasuojan kaari.
Mika
Omani ostin Lahdesta. En muista kaverin nimeä.
Ikävä kyllä nelikon keula on erilainen, että lopulta käteen jäi vain erikokoisia kappaleita kun laikalla leikkelin =)
Takavetoisessa on kai spoileri muotoiltu juuri sopivasti ja siellä alla 2 pulttia millä saa kiinni.
Kannattaa koe sovittaa ja kiinnittää ennen maalausta, kun on kuitenkin vaikea homma sovitella levityksiä kohdilleen.
Levitykset ruuveilla kiinni. Ite ajattelin laittaa jotain ML ruostesuoja-ainetta vielä väliin. Ja korikitillä sulkea välin päälipuolelta, ettei mätäne lokasuojan kaari.
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Re: G20:sen "etuspoileri"
Nostetaas vanhaa aihetta.
Onko kellään tietoo mistä saisi vaniin etuspoilerin siihen puskurin alle?
Chevy van G30 6,5D
Minulta vaikka(käytetty) 
E:hukassa

E:hukassa
Viimeksi muokannut Jartsa, 10 Helmi 2010, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Hellsten kirjoitti:Nostetaas vanhaa aihetta.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=403044
tuolta itse ainakin hommasin
Tai vääntää ite pellstä, niin voi jotain kestääkkin kun tekee tarpeeksi tukevasta tavarasta 
Pellistä vääntämisen ei ole oikeen kunnon työ kaluja. Pitäs saada vielä pöytä tehtyä valmiiksi, putkiston teko aloittaa viikonloppuna ja väsätä vähän valoja
Mitenkäs muuten käykö toi nettiauton lippa kolmekymppiseen kun on varmaanki tehty kakskymppisen keulalle?? kun luin tosta alusta ettei ainakaan nelikkon käy.
Mitenkäs muuten käykö toi nettiauton lippa kolmekymppiseen kun on varmaanki tehty kakskymppisen keulalle?? kun luin tosta alusta ettei ainakaan nelikkon käy.
Chevy van G30 6,5D
Eipä ole eroa käytännössä onko koppa G10, G20 vai G30. Ehkä nelivetoisena voikin olla ero erilaisista jousista johtuen (lehdet myös edessä?)
-
pikkumiguel
Kahteen vaniin on sen Kylmänviileesti "töötänny" itteporautuvilla ruuveilla kiinni...kauheesti niitä en oo laittanu ja iha hyvä niin kun se on muutamat osumat saanu niin eipähän ole heti menny palasix vaan ruuvien kantojen kohdat pettäny eli siis vanhat ruuvit vex uudet sivummalle tai isommalla prikalla vanhat takasin...sitän en tiedä taipuuko "alle ilma virrasta"....T M P.s pikkuhiljaa ne osat sinne paikalleen meneepi...Timppa80 kirjoitti:elikkäs otsikon mukainen osa, onkohan toi mun ny sit mallia baron cruiser. mites ootte laittanu sen kiinni että se pysyy kunnolla? tarviiko se taakse jotain tukia ettei se taivu ilmavirrassa..
oon sen ostanu huuto.netistä joskus ja aattelin et jos laittas sen vihdosta viimein kiinni![]()
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Hyvihän nuo tuntu pysyvän kaikki hilpakkeet kiinni vaikkei kun 6mm pulteilla kiinni. Ja gansta lippa itseporautuvilla, tai ei ne kyllä itse porautunu vaan piti vääntää työkalulla.
http://picasaweb.google.com/osse78/Chev ... 3027054322
Olipas kiva katella hienoa projektia runsain kuvin.osse78 kirjoitti:Hyvihän nuo tuntu pysyvän kaikki hilpakkeet kiinni vaikkei kun 6mm pulteilla kiinni. Ja gansta lippa itseporautuvilla, tai ei ne kyllä itse porautunu vaan piti vääntää työkalulla.
TODELLA SIISTI PELI..
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Olipa hieno kuvasarja ja autostakin tuli varsin kelpo...no helevatan hieno kulkine. Katsurinkin sait poseeraamaan 
vtcf 1202