Katsastuksesta ?
Katsastuksesta ?
Käytin Emman leimalla ilman ongelmia, mutta kun kaveri löi
laput kouraan niin huomasin ettei pakokaasutestiä tehty lainkaan,
vaikka kyllä maksoin siitä.
Leima tuli silti et ei kai sen muuta väliä.
Ei varmaan kovin yleistä ? Varsinkin jos se verotuskin muuttuu
päästökohtaiseksi.
laput kouraan niin huomasin ettei pakokaasutestiä tehty lainkaan,
vaikka kyllä maksoin siitä.
Leima tuli silti et ei kai sen muuta väliä.
Ei varmaan kovin yleistä ? Varsinkin jos se verotuskin muuttuu
päästökohtaiseksi.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
Re: Katsastuksesta ?
No eikös toi oo ihan positiivinen asia ettei kaikkia mahdollisia tutkita mistä vois saada hylättyä 
Ja kun kerran aletaan "yliverottaa", niin pitäähän sitä sitten saadakin veron edestä saasteitakin päästää
Ja kun kerran aletaan "yliverottaa", niin pitäähän sitä sitten saadakin veron edestä saasteitakin päästää
onk tyhmä kymymys,ei kai meidän enään tarvitse mennä päästömittauksiin .Mehän maksetaan vanit puhtaaksi. 
Ei siitä hylkyä ois tullu kun tuo on suuripäästöinen bensakone ilmancheyenne kirjoitti:No eikös toi oo ihan positiivinen asia ettei kaikkia mahdollisia tutkita mistä vois saada hylättyä
saastelaitteita.Eli Emma jättää kyllä oman hiilijalanjälkensä isolla kengällä.
Nyt vaan välähti et kun me ei makseta veroa lainkaan inva-pysäköintiluvan
johdosta, niin näkisköhän ne sen niitten koneelta ja ei viittsi turhaan mittailla ?
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
-
Micke
Se taitaa olla niin noitten päästöjen/ verojen kanssa että ne ei välittää ollenkaan minkälaisia päästöjä tulee just sun tai mun autosta. Valitettavasti menee verot vuosimallin ja kokonaispainon mukaan, siksi ne saa jälleen kerran sakoitettu jenkkiautot. Vanit ja varsinkin ne meidän vuosimallit ovat vähänpäästöisia jos kaikki laitteet ja katti on paikalla mutta se ei taitaa auttaa koska ne ovat liian vanhoja.T-roy kirjoitti:Ei siitä hylkyä ois tullu kun tuo on suuripäästöinen bensakone ilmancheyenne kirjoitti:No eikös toi oo ihan positiivinen asia ettei kaikkia mahdollisia tutkita mistä vois saada hylättyä
johdosta, niin näkisköhän ne sen niitten koneelta ja ei viittsi turhaan mittailla ?
Minkäs vuotinen muuten Hän (siis Emma) on?T-roy kirjoitti:Ei siitä hylkyä ois tullu kun tuo on suuripäästöinen bensakone ilmancheyenne kirjoitti:No eikös toi oo ihan positiivinen asia ettei kaikkia mahdollisia tutkita mistä vois saada hylättyä
Jos -77 / vanhempi , niin silloinhan ei kuulukkaan mitata...
Ja kyllähän inva-auton päästötkin mitataan (ainakin helmikuussa kun Vaimon mikraa kävin katsastamassa). Pitäähän se olla verottamattomankin tieliikenteeseen kelvollinen ja TURVALLINEN...
Hän on -90. Eli 20v. Mutta eihän se riipu siitä mitä siitä mitä
sieltä savupiipuista tulee.Koska lain mukaan ilman saastelaitteita
sieltä voi tulla vaikka vanhoja mummoja.
Mulla on vaan semmonen olo et se kasuri vaan unohti tai mokas.
aiVAN sama mulle.Leima tuli ja taas saa mennä vuoden mennä ihan vapaasti.
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
No on mulla tosta vanhemmatkin pompanneet katsastuksessa päästöistä... Ja ilman saastelaitteita ja ilman että ois edes semmoisista otteessa mainittu...T-roy kirjoitti:Hän on -90. Eli 20v. Mutta eihän se riipu siitä mitä siitä mitä