Laatikko taitajaa Satakunnasta?
Laatikko taitajaa Satakunnasta?
Terve Terve!
Tuossa juolahti mieleeni, että mahtaako Satakunnan alueella olla ketään joka osaisi pelata nuiden automaattilaatikoiden kanssa? Kun mulla pitäisi olla uudet hilut kyllä laatikon sisällä ja kaikki näin, mutta se ei silti pelaa niinkuin pitäisi, eli voi olla että on pelkkä säätö juttu tai jotain mut tarvisin vähän niinku "ammattilaisen" mielipiteen asiasta. En viitsisi hartolaan viedä ns. ehjää laatikkoa jos pääsis pelkällä säätämisellä. Korostan että olen vasta aloittelija näissä hommissa joten en mihinkään ihme tekoihin pysty ilman apuja.. Eli jos joku tietää Satakunnasta jonkun niin informaatio olis kultaakin kalliimpaa, mitä lähempänä Kankaanpäätä nii aina tietty parempi...
Tuossa juolahti mieleeni, että mahtaako Satakunnan alueella olla ketään joka osaisi pelata nuiden automaattilaatikoiden kanssa? Kun mulla pitäisi olla uudet hilut kyllä laatikon sisällä ja kaikki näin, mutta se ei silti pelaa niinkuin pitäisi, eli voi olla että on pelkkä säätö juttu tai jotain mut tarvisin vähän niinku "ammattilaisen" mielipiteen asiasta. En viitsisi hartolaan viedä ns. ehjää laatikkoa jos pääsis pelkällä säätämisellä. Korostan että olen vasta aloittelija näissä hommissa joten en mihinkään ihme tekoihin pysty ilman apuja.. Eli jos joku tietää Satakunnasta jonkun niin informaatio olis kultaakin kalliimpaa, mitä lähempänä Kankaanpäätä nii aina tietty parempi...
----Kyllä kasi on aina kasi ja kardaaniin voi vaikka rakastua----
Re: Laatikko taitajaa Satakunnasta?
Huittisissa on ..... No se kenen nimeä en nyt heti saa mieleen koska nimiä en muista... No joku Pekka se oli...
Mutta kuitenkin on tosiaan huippu-osaaja.
Mutta kuitenkin on tosiaan huippu-osaaja.
Ahaa.. pitääpä ottaa selevää.. Kiitos tästä!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
No perskules, tuohan olis ihan vieressäkin.. onko kellään kokemusta tuosta?
Kyllä Cheyenne oikeilla jäljillä varmasti oli koska löysin Huittisistakin yhden firman jota pitää Pekka, ESP Autotrans
Kyllä Cheyenne oikeilla jäljillä varmasti oli koska löysin Huittisistakin yhden firman jota pitää Pekka, ESP Autotrans
_WiLLe_ kirjoitti:No perskules, tuohan olis ihan vieressäkin.. onko kellään kokemusta tuosta?
suosittelen paria kaveria tmi:seppo niemensivu pori
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
Autotansmission, korjannu kaks Dodgen lootaa. Ei ehkä halvin mutta ei mulla ainakaan moitittavaa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
On ihan ykkönen,tehny mulle monta lootaa
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
BUMBA kirjoitti:On ihan ykkönen,tehny mulle monta lootaaJa aina on toiminu
bumba on kyllä oikees,mutta niin kuin kapukin totes ei halvin.toi huittislainen kaveri on nimeltään pekka wiik tehny mulle joskus vanin 700:sen laatikon.ei ole moitittavaa kyseisestä kaverista
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
jari kirjoitti:BUMBA kirjoitti:On ihan ykkönen,tehny mulle monta lootaaJa aina on toiminu
bumba on kyllä oikees,mutta niin kuin kapukin totes ei halvin.toi huittislainen kaveri on nimeltään pekka wiik tehny mulle joskus vanin 700:sen laatikon.ei ole moitittavaa kyseisestä kaverista
Juu... Toi Wiik se oli
Mulle on tehnyt 2X Tf 904 Kerran th350 takavetoon, kerran th350 nelivetoon ( siis tohon hommaan vein sille kaksi lootaa joista toinen oli 4X4 josta oli kuori halki ja sanoin että tee toimiva mielellään halvalla ja hyvä, mutta sanoi että molemmat ei onnistu), ja aina on tullut parempi kuin uusi minun mielestäni kohtuullisella hinnalla
Huittisissa ESP autotrans. En muista nimeä, mut on ammamies. Myy osia ja neuvoo.