Mietin vaan, että onnistuukohan korjaus hitsaamalla tms? Nyt olen vielä nielutulehduksen kourissa niin en pääse penkkiä ihmettelemään, mutta jos jotain epäilyjä on mitä sieltä on mennyt niin tänne saapi ehdotella niin vilkaistaan kun parannun tutkintakuntoon
Kapujakkaran selkänoja
Kapujakkaran selkänoja
Tuossa kauppareissulla tärähti kuskinpuolen penkin selkänoja veltoksi, eli ei pysy lukituksessaan. Olin joskus aikanaan lukevinani vastaavasta viasta täältä, mutten sitä tietysti nyt löytänyt.
Mietin vaan, että onnistuukohan korjaus hitsaamalla tms? Nyt olen vielä nielutulehduksen kourissa niin en pääse penkkiä ihmettelemään, mutta jos jotain epäilyjä on mitä sieltä on mennyt niin tänne saapi ehdotella niin vilkaistaan kun parannun tutkintakuntoon
-C1500 Ext Cab 1990
-EX: G20 6.2D 1990
Re: Kapujakkaran selkänoja
mulla ainakin oli penkiń rungosta semmonen rautaputki poikki jonka pysty hitsaamaan
Joo mulla oli kans poikki,tuntuu ettei pysy lukituksessaan ku katkes niin alhaalta
Voi sen hitsata ja kannattaa laittaa samalla jotain vahviketta niihin heikompiin kohtiin
Voi sen hitsata ja kannattaa laittaa samalla jotain vahviketta niihin heikompiin kohtiin
"Pytyt on pystösä vaa vessasa"
Juu olihan siitä selkänojasta mennyt palkki poikki. Joku jo aiemminkin sitä hitsaillut. Hieman oli v-mäisessä paikassa, mutta nyt korjattu taas ainakin hetken toimivaksi. Sai siellä paria muutakin paikkaa hitsailla kasaan kun oli pari muutakin rautaa irronnut hitsauksistaan 
-C1500 Ext Cab 1990