KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI

autoharrastukseen liittyvää
JIMsalaBIM
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Joulu 2009, 22:56
Paikkakunta: Kerava Rock´n Roll City

KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI

Viesti Kirjoittaja JIMsalaBIM »

Järjestelen haapsalussa AmericanBeautyCarShow2010 näyttelyä 9-11.7 ja nyt on naapurimaista hienoja Vaneja paikalla MUTTA kuuluuhan se pokaali suomeen tuoda eli KIIREESTI jos sulla tai frendillä näyttelykelpoinen peli SOITA pikaisesti MAANATAI...Tiista 6.7 klo 12:00 Mennessä.
t.Mike-E/0408590639
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Re: KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI

Viesti Kirjoittaja Taija »

Aika viimetipassa tulee pyyntö :shock: Eikö ens vuonna ole vasta VAN teema ja silloin tietääkseni on sinne enemmän porukkaa lähdössä.
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Vastaa Viestiin