Järjestelen haapsalussa AmericanBeautyCarShow2010 näyttelyä 9-11.7 ja nyt on naapurimaista hienoja Vaneja paikalla MUTTA kuuluuhan se pokaali suomeen tuoda eli KIIREESTI jos sulla tai frendillä näyttelykelpoinen peli SOITA pikaisesti MAANATAI...Tiista 6.7 klo 12:00 Mennessä.
t.Mike-E/0408590639
KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI
-
JIMsalaBIM
- Viestit: 10
- Liittynyt: 13 Joulu 2009, 22:56
- Paikkakunta: Kerava Rock´n Roll City
Re: KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI
Aika viimetipassa tulee pyyntö
Eikö ens vuonna ole vasta VAN teema ja silloin tietääkseni on sinne enemmän porukkaa lähdössä.
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100