Aukot hanttimiehen jalkotilassa
Aukot hanttimiehen jalkotilassa
Mikä tarkotus noilla aukoilla on hanttimiehen jalkotilassa? kyseessä B250 Ram Van, mulla on matolla peitetty ne aukot?
Re: Aukot hanttimiehen jalkotilassa
sit vaan ens talvena pilkille autossa mukava istua ja pilkkiä ja kun on reiät jo valmiina 
Eiköhän nuo ilmanvaihtoa varten ole. Rämppää puhallinta eri asentoihin niin, jossain asennossa pitäisi jalkoihin puhaltaa noista kolosista.
G20 -91 6.2D
Astro -89 & -90
VTCF 1586
Astro -89 & -90
VTCF 1586
8½kas kirjoitti:Eiköhän nuo ilmanvaihtoa varten ole. Rämppää puhallinta eri asentoihin niin, jossain asennossa pitäisi jalkoihin puhaltaa noista kolosista.
Joo pitää ruveta tutkimaan.
pilkkiminen ei ole mun laji joten muut hoitakoon sen osionkeikka kirjoitti:sit vaan ens talvena pilkille autossa mukava istua ja pilkkiä ja kun on reiät jo valmiina
ne kuuluu ilmastointiin kun päällä niin imee ilmaa sieltä
Kannattaako pitää auki, mulla ne on tosiaan peitetty matollajartos kirjoitti:ne kuuluu ilmastointiin kun päällä niin imee ilmaa sieltä
ainaki mulla on auki, kun on toimiva ilmastointi
Toimii mullakin ilmastointi, pitää koittaa löytyiskö jopa lisää tehoaDodgeRam kirjoitti:Kannattaako pitää auki, mulla ne on tosiaan peitetty matollajartos kirjoitti:ne kuuluu ilmastointiin kun päällä niin imee ilmaa sieltä
12.7 ostin auton Ram Van vm.91 mut taitaa olla vm.90 tuon vinkoodin mukaan, 07/1991 rekisteröity. Vielä hiukan hakusessa noi jutut
Onpas tyylikkään värinen rami, miulla on ihan samanvärinen ja rekattu 08/91, onnea hienolle ostokselle 
* VTCF 674.
jos käytät sisäilman kierrätystä aukko pitää olla auki