vanin vikakoodi

Tästä löytyy tietoa ruiskujen vikakoodeista.
johechevy

vanin vikakoodi

Viesti Kirjoittaja johechevy »

terve mulla on tollanen chevy van g20 5,7 bensiini..sytty palamaan tua service engine soon valo,välkytti vikakoodia 44 vaihdoin lambda anturi niin lopetti välkyttämästa sitä vikaa :P nyt se välkyttää 12 eli ei ole vikaa mutta kuinka tuan vikakoodin saa kuitattua :?: :?: kun palaa vieläkin tuo service engine soon valo :oops: olen koittanut ottaa virta johdon akusta irti on ollut aikakin kaks tuntia irti eikä auttanu :twisted:

kiitos kaikille avusta jo tässä vaiheessa :mrgreen:
vanimies

Re: vanin vikakoodi

Viesti Kirjoittaja vanimies »

Loppuuko virran tulo varmasti ?! Eli oletko varma ettei virta kierrä toisen akun kautta ?
Vai onko sulla siellä pohjassa toinen akku niin kuin yleensä? Näissä kaksakku järjestelmissäkin virran tulo katkeaa kun
ottaa maajohdon irti. Sinä puhui virtajohdosta.
TIIKERI

Re: vanin vikakoodi

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

johechevy kirjoitti:terve mulla on tollanen chevy van g20 5,7 bensiini..sytty palamaan tua service engine soon valo,välkytti vikakoodia 44 vaihdoin lambda anturi niin lopetti välkyttämästa sitä vikaa :P nyt se välkyttää 12 eli ei ole vikaa mutta kuinka tuan vikakoodin saa kuitattua :?: :?: kun palaa vieläkin tuo service engine soon valo :oops: olen koittanut ottaa virta johdon akusta irti on ollut aikakin kaks tuntia irti eikä auttanu :twisted:

kiitos kaikille avusta jo tässä vaiheessa :mrgreen:

Tuo "vikakoodi 12" TULEE aina,jotenka nou hätä,siellä on jotain muuta häikkää jossain
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Vastaa Viestiin