Jarrupääsylinteri vuotaa.
Jarrupääsylinteri vuotaa.
Auto on 6.2 dielseli ja nyt rupes vuotamaan jarrupääsylinteri. Näyttäs että tulee tehostimen ja sylinterin välistä. Onko saatavana korjaussarjaa vai pitääkö koko paketti vaihtaa?
Re: Jarrupääsylinteri vuotaa.
Minkäs näköinen pulikka se on?osse78 kirjoitti:Auto on 6.2 dielseli ja nyt rupes vuotamaan jarrupääsylinteri. Näyttäs että tulee tehostimen ja sylinterin välistä. Onko saatavana korjaussarjaa vai pitääkö koko paketti vaihtaa?
Jos on yhtään samanlainen kuin -95 Subbarissa, niin on ainakin vittumainen vaihtaa. Stefa sieltä on luultavasti mennyt kun vuotaa tosta kohdin. Siihen löytyy jotain korjaussarjoja, mut en tiedä mistä, eikä niitä oikein kai kannata käyttää. Porsii sitten jostain muualta...
itse tilasin uuden hydrobooostin(menee tolla nimellä Subbarissa ainakin) Southwesttradesta ja maksoi 467e.
-
Suorsa
Mitäs tuo jarrutehostimen (Hydroboost) vaihto auttaa jos pääsylinteri vuotaa?
Korjaussarjoja saa, kannattaa käydä ihan paikallisesta varaosaliikkeestä kyselemässä tai
sitten näistä lukuisista amerikanvaraosakaupoista.
Korjaussarjoja saa, kannattaa käydä ihan paikallisesta varaosaliikkeestä kyselemässä tai
sitten näistä lukuisista amerikanvaraosakaupoista.
Hydroboostin stefa mennyt kun vuotaa tehostimen ja pääsylinterin välistä. Helpommalla pääsee kun vaihtaa koko hydroboostin...
Ounou! Pääsylinteri löyty paikallisesta hintaan 48e, mutta jos pitääkin tehostaja vaihtaa niin kakempi juttu. Mulla ei aina vuoda se, lähinnä silloin kun on kauemmin polkematta jarrua. Meneekö stefan pettäessa jarrunesteet ja tehostimen öljy sekasin?
Tulee tehostajan nestettä ihan solkenaan kun polkasee jarrua jos on hydroboostin stefa menny!osse78 kirjoitti:Ounou! Pääsylinteri löyty paikallisesta hintaan 48e, mutta jos pitääkin tehostaja vaihtaa niin kakempi juttu. Mulla ei aina vuoda se, lähinnä silloin kun on kauemmin polkematta jarrua. Meneekö stefan pettäessa jarrunesteet ja tehostimen öljy sekasin?
Ei mene nesteet sekaisin vaan tulee pelkästään tehostimen liemet ulos.
Mulla vuotaakin jarrunestettä, eikä öljyä. Eli varmaan se tehostaja onkin ok ja pääsylinterin o-rengas tai joku vuotaa taaksepäin. Jarruissa tosin on semmonen vika ollu aina kautta aikojen, että jarru on hieman raskas käyttää, mutta jarruttaa silti hyvin.
Kyllä tuo kuulostaa siltä että tehostaja on ehjä.osse78 kirjoitti:Mulla vuotaakin jarrunestettä, eikä öljyä. Eli varmaan se tehostaja onkin ok ja pääsylinterin o-rengas tai joku vuotaa taaksepäin. Jarruissa tosin on semmonen vika ollu aina kautta aikojen, että jarru on hieman raskas käyttää, mutta jarruttaa silti hyvin.
Onkos tossa uuden sylinterin laitossa muuta kun plug and play.... Pitää vissiin ilmata jarrut kuitenkin, vai tuleeko kuplat pois kun kaataa uutta jarrunestettä sylinteriin?
Terve!
Tuli ostettua chevy van vm. 2000 ja 6.5 TD
Huomasin että jarrupääsylinteri vuotaa.Varaosakaupassa ainakin ei löytyy korjaussarjaa 2000 v.mallille.
Onko kellään tietoja,sopiiko esim. 89-96 vm. korjaussarjat?
Kiitos!
Tuli ostettua chevy van vm. 2000 ja 6.5 TD
Huomasin että jarrupääsylinteri vuotaa.Varaosakaupassa ainakin ei löytyy korjaussarjaa 2000 v.mallille.
Onko kellään tietoja,sopiiko esim. 89-96 vm. korjaussarjat?
Kiitos!
Noniin,päivitän tietoja-kävin putsaamassa koko sylinterin ja lisäsin jarrunestettä,sit koeajolla noin 20km kaupunkilla. Ei oo vuotanut vielä mistään sen jälkeen!(rupeen nyt seuraamaan,vuotaako enää)
Tuli vaan mieleen,että kun kävin koeajamassa autoa muutama päivä sitten,niin tarkistin jarrunesteen värin ja määrän-oliko se kansi jäänyt sit auki
Laitan kuvia (Black Pearl`ista) mun "uudesta" autosta kun kerkeen!
ammi-uusi "vanha"jäsen
Kiitos!
Tuli vaan mieleen,että kun kävin koeajamassa autoa muutama päivä sitten,niin tarkistin jarrunesteen värin ja määrän-oliko se kansi jäänyt sit auki
Laitan kuvia (Black Pearl`ista) mun "uudesta" autosta kun kerkeen!
ammi-uusi "vanha"jäsen
Kiitos!