ojakepit
Re: ojakepit
minä ainaki tein itse putkesta ja laitoin ramin vilkut päihin valoiksi
Tuo Mickehä niitä on tehny useampaan autoon ,tierä vaan kerkeekö enää tekemään
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
-
Micke
Olen tehnyt melko paljon, mutta pääasiassa Chevyn, nuo moparit on vähän hankalia kun tuntuu että niillä on erilaiset puskurit joka vuosimallissa
Muuten ne mun tekemät on melko samanlaiset kun ne Jari Mäen kepit, mutta erilainen valo.
Micke kirjoitti:Olen tehnyt melko paljon, mutta pääasiassa Chevyn, nuo moparit on vähän hankalia kun tuntuu että niillä on erilaiset puskurit joka vuosimallissaMuuten ne mun tekemät on melko samanlaiset kun ne Jari Mäen kepit, mutta erilainen valo.
Minkä hintasia noi sun tekemät kepit?
Chevy van G30 6,5D
Hellsten kirjoitti:Micke kirjoitti:Olen tehnyt melko paljon, mutta pääasiassa Chevyn, nuo moparit on vähän hankalia kun tuntuu että niillä on erilaiset puskurit joka vuosimallissaMuuten ne mun tekemät on melko samanlaiset kun ne Jari Mäen kepit, mutta erilainen valo.
Minkä hintasia noi sun tekemät kepit?
100-120€ jos muistan oikein
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
Micke
Joo en pystyy sanoa tarkka hinta tässä vaihessa, koska en tiedä mihin hintaan saan putket ostettu. Mulla on tarkoitus tekee muutama sarja joskus syksyllä tai talvella, koska muutama on jo kysynyt
mulle Micke kans.sviduttaa että annoin ne edelliset edellisen vanin mukana.siis en kerinny raapimaan niitä pois kun ostaja oli ennen mua pihalla 
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-
Micke
Epäilen että sait niin hyvän kaupan että oli pakko antaa kepit mukaandieseli kirjoitti:mulle Micke kans.sviduttaa että annoin ne edelliset edellisen vanin mukana.siis en kerinny raapimaan niitä pois kun ostaja oli ennen mua pihalla
Micke,meilläkin oli keväällä puhetta,niistä oja kepeistä. Jos rupeet niitä väsäilee,niin yhdet ostaisin 
tännekkin vois yhet kepakot mennäjarppa kirjoitti:Micke,meilläkin oli keväällä puhetta,niistä oja kepeistä. Jos rupeet niitä väsäilee,niin yhdet ostaisin
kiinnostais muaki ne ojakepit.. onko siellä ne valot valmiina jo? mitä maksaa?