Alipainetta tankissa??
Alipainetta tankissa??
Elikä siis tankinkorkin kun aukaisee, niin kauhia sihinä ja suhina hetkon aikaa... Johtuuko rikkonaisesta korkista vai mistä? Jos se ei sieltä kautta saa happea? Ja onko tuo haitallista??
Tein itse ja YRITIN säästää.
Re: Alipainetta tankissa??
jätä korkki löysälle tai muutaman millin reikä poraa siihen
Itellä oli samaa ongelmaa, porasin millin reijän siten että korkin ulkopuolelle se reikä tuli reunaan ja sisäpuolelle keskelle. Minimoi mahdollisen löpö vuodon, varsinkin kun kattoo että se ulkopuolen reikä jää ylös. 
Gmc vandura 6.2 -88
Eipä se tankin laillinen huohotuskaan hankala korjata ole

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
ja riippuen vehkeestä sielä pitää olla alipainetta.
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Mutta liika alipaine voi aiheuttaa sammumisen pitemmässä yhtämittaisesa ajossa (varsinkin jos ajaa suht kovaa).
Miks pitäis olla?Juge kirjoitti:ja riippuen vehkeestä sielä pitää olla alipainetta.
-
captain haahka
Mulla oli kanssa alipaineet tankissa, teki monasti sitä kun laitto vanin käyntiin niin sammu hetken päästä ja helvetinmoinen sahaaminen käyntiin..parin millin reikä tankinkorkkiin niin hävis tuo ongelma kokonaan.
-------------------------
www.myspace.com/ajanvirta
www.myspace.com/ajanvirta
Osaisikko nää neuvoa missä se alkuperäinen huohotusrööri sijaitsee? Ja mistä menee yleensä tukkoon?BUMBA kirjoitti:Eipä se tankin laillinen huohotuskaan hankala korjata ole![]()
ylipaine on hyvästä alipaine pahasta.......mulla oli huohotin tankin päällä siinä samassa missä on kaikki muutkin letkut
on myös versioita misä se tulee tankilta täyttöputkeen
mutta ne selviää vain jos ottaa tankin alas
toi reikä 3mm terällä on ihan ok juttu jos vaan pelittaä sillä 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Oh, ei siis ihan vartin juttu...BUMBA kirjoitti:ylipaine on hyvästä alipaine pahasta.......mulla oli huohotin tankin päällä siinä samassa missä on kaikki muutkin letkuton myös versioita misä se tulee tankilta täyttöputkeen
mutta ne selviää vain jos ottaa tankin alas
toi reikä 3mm terällä on ihan ok juttu jos vaan pelittaä sillä
No joo, kiitoksia kumminkin, täytynee paremmalla ajalla tutkia sitä alkuperäistä huohotusta mutta alkuhelpotukseksi porailla reikä tankinkorkkiin.
Kiitokset muillekin vastanneille!
Ja jos se ilman otto tulee tankkaus-putkeen, niin silloin se reikä korkkiin on ainoa auttava (jos itsepäisesti yrittää saada toimimaan kuten alkuperäisesti... Tai tietty voi myös uuden (toimivan) tankinkorkin ostaa...
joo mulla oli sama tai siis tuossa kauniimman osapuolen Justiinassa niin reiän kun korkkiin tekasin niin avot, huolet hävis. kippis! 
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.