"ravistaa"
"ravistaa"
elikkä mun g20 -86 bensa vani rupee jarruttaessa heiluttaa koko keulaa osaisko joku kertoo mistä se vois johtuu??raidetangon sisemmät nivelet vaihoin just kun oli vähän väljää mutta ei paljoo auttanut yritin katellä oisko levyt kierot mut en huomannut et olis tai sit silmät menee samanlailla kieroon ku levyt
mikä vois siis olla syynä????
vtcf 1544
Re: "ravistaa"
Levyjen kieroutta et näe vanteen välistä kattomalla. Vaihtoehtoja alapallot, levyt...ootko kattonu et vanteet on suorat? Tuntuuko jarrupolkimessa mitään tai ratissa?buick-86 kirjoitti:elikkä mun g20 -86 bensa vani rupee jarruttaessa heiluttaa koko keulaa osaisko joku kertoo mistä se vois johtuu??raidetangon sisemmät nivelet vaihoin just kun oli vähän väljää mutta ei paljoo auttanut yritin katellä oisko levyt kierot mut en huomannut et olis tai sit silmät menee samanlailla kieroon ku levytmikä vois siis olla syynä????
annan ääneni levyjen kierouden puolesta, ota vanne pois ja heittokellolla tai milla vaan katsot paljonko levy heittää pyöritettäessä, heittoa ei saisi olla yhtään.
myös löystynyt laakeri tekee saman vaikutuksen.
pariin eri vaniin olen vaihtanut jarrulevyt vuoden aikana eli ei nekään ikuisia ole
myös löystynyt laakeri tekee saman vaikutuksen.
pariin eri vaniin olen vaihtanut jarrulevyt vuoden aikana eli ei nekään ikuisia ole
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
buick-86 kirjoitti:elikkä mun g20 -86 bensa vani rupee jarruttaessa heiluttaa koko keulaa osaisko joku kertoo mistä se vois johtuu??raidetangon sisemmät nivelet vaihoin just kun oli vähän väljää mutta ei paljoo auttanut yritin katellä oisko levyt kierot mut en huomannut et olis tai sit silmät menee samanlailla kieroon ku levytmikä vois siis olla syynä????
alapallonivelissäkin voi olla väljää
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Täältä veikkaus myös levyn kieroudelle. Itse tuossa äskettäin kanssa saman asian kanssa paininut. Levyn vaihdolla loppui..
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
alapallon mukana menisin jos koko keula heittelee, saako ohjauksella sen vatkauksen loppumaan, pikkusen kun käännät jompaankumpaan suuntaan, siis niin vähän että auto ei kuitenkaan käänny?
yhessä sevyssä oli alatukivarrenkumit/tms hieman antanu periks mutta se kyllä tuntu kiihyttäessäkin.
yhessä sevyssä oli alatukivarrenkumit/tms hieman antanu periks mutta se kyllä tuntu kiihyttäessäkin.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
on ilmoja pitäny, mites muuten..
-ja hyvin toimii?
on ilmoja pitäny, mites muuten..
alapallon mukana menisin jos koko keula heittelee, saako ohjauksella sen vatkauksen loppumaan, pikkusen kun käännät jompaankumpaan suuntaan, siis niin vähän että auto ei kuitenkaan käänny?
Eikös tuossa oireena myös julmettu pauke/kolina? Meinaan vaan kun sen myös tuossa äskettäin vaihtanut..
Tosin kun vaihtaa molemmat niin eiköhän tokene
Eikös tuossa oireena myös julmettu pauke/kolina? Meinaan vaan kun sen myös tuossa äskettäin vaihtanut..
Tosin kun vaihtaa molemmat niin eiköhän tokene
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Levyt kierot ja auraus/kulmat pielessä
elikkä vanteet on suorat,aurauskulmat säädin töissä ja katoin levyt ilman vannetta näytti suoralta, mutta täytyy varmaan lainata kelloo plus tarkistaa noi puslat ja muut nivelet ja laakerit kiitos neuvoista ompahan taas vkl:na tekemistä tallilla 
vtcf 1544
Olisiko vain liukutapit jumissa?silloin kuulemma aiheuttaa ravistusta jarruttaessa
"Pytyt on pystösä vaa vessasa"
Ei sitä laakerivälystä isossa autossa huomaa niin helposti.. no pientä ainakaan.