chevy van G20, JFF-25

autoharrastukseen liittyvää
-k4n1-

chevy van G20, JFF-25

Viesti Kirjoittaja -k4n1- »

Päivää!

Onko kenellekkään tuttu auto / jonkun omistuksessa ollut?
Olen tuota autoa menossa huomena (perjantaina) katsomaan ja onko jotain mitä pitäisi näin ensikertalaisena tietää? Yleisimmät viat ym, olen kuullut että laatikko ja ruoste vikaa näissä on ollut..

Mutta myyjän mukaan hyvin ruodussaan pysynyt sekä pelleiltään että koneeltaan, mutta tiedä häntä :lol:

Uutena jenkin hankkijana siis kaikki apu on tervetullutta!

Ja onko kerholaisilla jotain mietteitä / mielipiteitä kyseisestä autosta yms? :roll:

Tuossa vielä linkki ilmoitukseen: http://www.nettiauto.com/chevrolet/chev ... 20/3505704

-J
vanimies

Re: chevy van G20, JFF-25

Viesti Kirjoittaja vanimies »

Kyseistä auto en tunne mutta hinta varsin kohtuullinen jos on hyväpeltinen auto.
Yleisin vastaus vaneista kysellessä on: laatikot ei kestä, koneet ei kestä, korit ruostuu. Laatikot ei kyllä ole
sen huonompia kuin missään muussakaan autossa. Kaverilla meni just 195tkm ajetusta Audista automaatti loota ja remppa 6000euroa.
Mun toisella Vanilla on ajettu 680tkm ja kerran on tehty vaihdelaatikko remppa joka maksoi kaikkineen 1300euroa.
Yksilöitähän nämä vanhat autot toki on, mutta ei kannata välttämättä stressata kaikkien `ei jenkkiharrastajien´ paskapuheista.
Wille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wille »

taitaa olla lielahdesta rengaskisällien vanha auto ?
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Toi on riittävän vanha, eli mahdollisuudet saada hyvä ja toimiva Auto!!
Jos ei kerran oo kone vielä hajonnut, niin tuskin seuraavaan 100 tuhanteenkaan hajoaa jos vähänkin viitsii öljyjä katsella/ vaihtaa.
Loota kyllä tossa kestää koska on varmatoiminen täysin mekaaninen alipaineella ohjattu...
Pellitkin tuohon aikaan oli vielä parempaa laatua kuin esim. 10 vuotta uudemmissa.
Vastaa Viestiin