mootorin vaihto 6.2 diesel g20

Nokivasaroiden oma palsta
anu

mootorin vaihto 6.2 diesel g20

Viesti Kirjoittaja anu »

Moro
Etsitään järvenpäästä tai lähi alueelta seppää joka vaihtaisi autooni moottorin.Omasta kone sanoi sopparin irti ja huomenna ostan päältä pehmeän mutta tekniikalta ok pelin ja siitä pitäisi moottori vaihtaa omaani.Samalla kapun penkit pehmeestä omaani vaihto.Tarkoitus olisi saada kahdesta yksi hyvä.Palkaksi euroja sekä sovittaessa pehmeän th 700 laatikko tai koko loppu aihio.Vaihto moottori on sama 6.2 vm-88,omani on vm-89.
Pikaista vastausta odottaen koska olen ilman autoa.
tapiontalli@gmail.com tai 041-5030594
NymiS

Re: mootorin vaihto 6.2 diesel g20

Viesti Kirjoittaja NymiS »

anu kirjoitti:Moro
Etsitään järvenpäästä tai lähi alueelta seppää joka vaihtaisi autooni moottorin.Omasta kone sanoi sopparin irti ja huomenna ostan päältä pehmeän mutta tekniikalta ok pelin ja siitä pitäisi moottori vaihtaa omaani.Samalla kapun penkit pehmeestä omaani vaihto.Tarkoitus olisi saada kahdesta yksi hyvä.Palkaksi euroja sekä sovittaessa pehmeän th 700 laatikko tai koko loppu aihio.Vaihto moottori on sama 6.2 vm-88,omani on vm-89.
Pikaista vastausta odottaen koska olen ilman autoa.
tapiontalli@gmail.com tai 041-5030594

Multiprima Oy
Vihdintie 63

Oli just vastaava tapaus viime viikolla noilla nosturilla.
vanimies

Viesti Kirjoittaja vanimies »

Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
big t

Viesti Kirjoittaja big t »

vanimies kirjoitti:Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
Mulla meni viikko kun rauhalliseen tahtiin otin vanhan pois ja siirsin varaosa autosta ehjän tilalle :D
Jos olisi ollut kunnollinen moottori nostin ja kova alusta (meillä hiekka piha) niin olisihan tuo mennyt huomattavasti nopeamminkin :roll:
vanimies

Viesti Kirjoittaja vanimies »

No eihän tuo kuulosta edes pahalle. Kovassa kunnossa tuntuu omassa kone olevan mutta kilometrejä on takana jo hirveesti.
Saakohan nykyään jostain ostaa uusia/vaihtokoneita ?
big t

Viesti Kirjoittaja big t »

vanimies kirjoitti:No eihän tuo kuulosta edes pahalle. Kovassa kunnossa tuntuu omassa kone olevan mutta kilometrejä on takana jo hirveesti.
Saakohan nykyään jostain ostaa uusia/vaihtokoneita ?
http://www.peraaho.com/index.php?page=s ... &Itemid=26

tuolta voi ainakin kysellä
Camper

Viesti Kirjoittaja Camper »

vanimies kirjoitti:Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
Päivän homma. Muutaman kerran tullut tehtyä. Trukki on kätevä apuväline, kun keula on purettuna, niin piikit aivan imusarjaan kiinni parilla liinalla ja mielellään räikällä, että saa kallisteltua tarvittaessa.
-max-

Viesti Kirjoittaja -max- »

Meillä myös odottaa baroni uutta konetta. Minkä hintaisia on vaihtokoneet ja mitä maksaa vaihtaminen? Kiirettä ei ole kun saisi vaan ensi kevääksi/kesäksi ajoon...
Vastaa Viestiin