mootorin vaihto 6.2 diesel g20
mootorin vaihto 6.2 diesel g20
Moro
Etsitään järvenpäästä tai lähi alueelta seppää joka vaihtaisi autooni moottorin.Omasta kone sanoi sopparin irti ja huomenna ostan päältä pehmeän mutta tekniikalta ok pelin ja siitä pitäisi moottori vaihtaa omaani.Samalla kapun penkit pehmeestä omaani vaihto.Tarkoitus olisi saada kahdesta yksi hyvä.Palkaksi euroja sekä sovittaessa pehmeän th 700 laatikko tai koko loppu aihio.Vaihto moottori on sama 6.2 vm-88,omani on vm-89.
Pikaista vastausta odottaen koska olen ilman autoa.
tapiontalli@gmail.com tai 041-5030594
Etsitään järvenpäästä tai lähi alueelta seppää joka vaihtaisi autooni moottorin.Omasta kone sanoi sopparin irti ja huomenna ostan päältä pehmeän mutta tekniikalta ok pelin ja siitä pitäisi moottori vaihtaa omaani.Samalla kapun penkit pehmeestä omaani vaihto.Tarkoitus olisi saada kahdesta yksi hyvä.Palkaksi euroja sekä sovittaessa pehmeän th 700 laatikko tai koko loppu aihio.Vaihto moottori on sama 6.2 vm-88,omani on vm-89.
Re: mootorin vaihto 6.2 diesel g20
anu kirjoitti:Moro
Multiprima Oy
Vihdintie 63
Oli just vastaava tapaus viime viikolla noilla nosturilla.
Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
Onkos millanen savotta.
Mulla meni viikko kun rauhalliseen tahtiin otin vanhan pois ja siirsin varaosa autosta ehjän tilallevanimies kirjoitti:Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
Jos olisi ollut kunnollinen moottori nostin ja kova alusta (meillä hiekka piha) niin olisihan tuo mennyt huomattavasti nopeamminkin
No eihän tuo kuulosta edes pahalle. Kovassa kunnossa tuntuu omassa kone olevan mutta kilometrejä on takana jo hirveesti.
Saakohan nykyään jostain ostaa uusia/vaihtokoneita ?
http://www.peraaho.com/index.php?page=s ... &Itemid=26vanimies kirjoitti:No eihän tuo kuulosta edes pahalle. Kovassa kunnossa tuntuu omassa kone olevan mutta kilometrejä on takana jo hirveesti.
tuolta voi ainakin kysellä
Päivän homma. Muutaman kerran tullut tehtyä. Trukki on kätevä apuväline, kun keula on purettuna, niin piikit aivan imusarjaan kiinni parilla liinalla ja mielellään räikällä, että saa kallisteltua tarvittaessa.vanimies kirjoitti:Topikkiin sopien kysäisen kuinka moni on itse vaihtanut Vaniin koneen ?
Onkos millanen savotta.
Meillä myös odottaa baroni uutta konetta. Minkä hintaisia on vaihtokoneet ja mitä maksaa vaihtaminen? Kiirettä ei ole kun saisi vaan ensi kevääksi/kesäksi ajoon...