Pakkivalovikaa...

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
-Timi-

Pakkivalovikaa...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Elikä sellainen onkelma ilmeni tuossa vkonlopun öljynvaihto yms rempan yhteydessä, että nyt pakkivalot syttyy pelkästään P-asennossa, R:llä ei pala ollenkaan.
Missä tuo valon katkaisija mahtaa sijaita, oisinko onnistunut sohimaan sitä jotenkin että moisen oireen aiheuttaa?
Vai osaako joku kertoa mistä moinen voisi johtua?
Kiitos ja anteeksi. :)
Tein itse ja YRITIN säästää.
Micke

Re: Pakkivalovikaa...

Viesti Kirjoittaja Micke »

Jos on vanista kyse, peruutus valojen katkaisia löytyy rattiputkesta pikkasen polkimien yläpuolella. Sitä pystyy säätää ja luultavasti olet tökkinyt sitä jossain vaihessa, siksi pakkivalot syttyy väärässä paikassa. Pistä shifteri R asentoon ja sitten liikutat tuo katkasia kunnes valot syttyy. Olet muuten aika taitava jos sait tuo katkaisia pois kohdalta kun vaihdoit öljyt :D :D :D
-Timi-

No Micke nyt kun tuon katkaisijan sijainnin mainitsit niin täytynee myöntää virheeni.. :D Pitkien valojen räpsymistä ihmetellessäni saatoin sörkkiä myls tuota katkaisijaa.. :D
Muuten se ei kyllä olisi ollut ihme että öljyjä vaihtaessa oisinkin sohlannut jotain muuta..
-Timi-

Jeps, taas vörkkii valot niinkuin pitääkin, Micken "korjausneuvo" toimi juuri niinkuin meinasikin.. :)
Voipi olla että oisin taas tyhmänä purkanut puoli autoa ennen kuin tuo katkaisija olisi löytynyt... :mrgreen:
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Joskus vaikea tunnustaa että emme ole täydellisia :D :D sitä pitkä/lähivalojen katkaisia on hieman ylämpänä putkessa ja sitäkin pystyy säätää. :D Hyvää jos sait pakkivalot tomimaan :D
Vastaa Viestiin