Starkin TV antennista.
Starkin TV antennista.
Onko se vanin katolla oleva metallinen kaari TV-antenni? Meillä on töpselit ym. vermeet mutta ei bumerangia tai muuta silmiin osuvaa antennia, eli se lienee se metallikaari katon takaosassa?
Re: Starkin TV antennista.
[quote="Regency"]Onko se vanin katolla oleva metallinen kaari TV-antenni? Meillä on töpselit ym. vermeet mutta ei bumerangia tai muuta silmiin osuvaa antennia, eli se lienee se metallikaari katon takaosassa?[/quote]
On se anteeni mulla on sellanen autossa jos meinaat kattoa TVtä sulla pitäää olla se saa.... n diki poksi :)
On se anteeni mulla on sellanen autossa jos meinaat kattoa TVtä sulla pitäää olla se saa.... n diki poksi :)
-
wolfracing
moni digi poxsi toimii 12 voltilla kotona niissä on muuntaja välissä. esm vision
Chevy Van G20 -90
Toyota Avensis -04
VTCF ry
Toyota Avensis -04
VTCF ry
Jatkettaas tänne.Toimiiko bumerangi myös radion anteenina?
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
-
pikkumiguel
Olen kanssa miettinyt tuota samaa ja en ole vaan ehtinyt kokeileen...mutta nyt kun tuli tuo soittimen vaihto eteen niin siinähän sen samalla vois kokeilla toki aikaa hupsahtaa kun siihen projektiin ryhdyn....t mJartsa kirjoitti:Jatkettaas tänne.Toimiiko bumerangi myös radion anteenina?
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Mulla oli edellises vanis bumerangi ja se oli tv sekä radio käytössä toki vahvistin oli välissä niin sai tv:n puolelle paremman signaalin.
Ennemmin oli oma lokarin antenni radio käytössä ja kyllä toi bumerangi vähä hävis omalle antennille,mutta riitti mulle
Ennemmin oli oma lokarin antenni radio käytössä ja kyllä toi bumerangi vähä hävis omalle antennille,mutta riitti mulle
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua