Chevy Vanin kääntyvyys....
-
pikkumiguel
Chevy Vanin kääntyvyys....
Mikähän mättää kun tuo meidän g20 vani vaatii "lentokentän" et saa käännettyä saati et kun on tuo "kiimaliiteri" perässä...
saakohan jälkikäteen ostaa kääntyvät etupyörät
Onko muilla sama vika 
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Re: Chevy Vanin kääntyvyys....
Kyllä toi oma (-89) tuntuu aika kankealta kans..ameriikassa on katos suorat tiet. 
kyllä tuo minun vani ainakin menee pienemmässä tilassa ympäri kun tuo firman hiace... mutta hiacehan ei käänny edes lentokentällä 
Koulun pihalla kattonu että pojat kääntää yhdistelmänkin pienemmällä alueella mitä tuo lintta taipuu...mulla taitaa vaan olla aurauksetki päin Ptä kun oikealle käännettäessä puskee,remmi vinkuu ja toinen eturatas aika sileä jo
"Pytyt on pystösä vaa vessasa"
Tässä kohtaa kuuluis sanoo että kyllä se kaasulla kääntyy mutta kun on riisseli niin ei pysty 
vtcf 1202
Harri kirjoitti:Tässä kohtaa kuuluis sanoo että kyllä se kaasulla kääntyy mutta kun on riisseli niin ei pysty
No just kun itekkin ajattelin että kyllähän mulla ainakin kääntyy... Mutta tässähän muistin että joillakin Vanit polttaa tota samaa millä mun zetori kulkee...
No kyllähän noi polttoöljyllä toimivatkin on kääntynyt... Jos ei kerralla, niin pakkia vähän ja sit uus yritys
....
Viimeksi muokannut Rekke, 29 Tammi 2012, 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rekke kirjoitti:eikös diisselissä ole ne rajoittimet tukivarsissa..
neku vaan rälläkällä pois ni eiköhän käänny ja niveliä alkaa meneen...
lentokentän se vaatii uukarin tekemiseen
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
tuola pitkällä ei taho riittää lentokenttäkää
just ja just oman pihan liittymään pystyy venkslaamatta kääntyy

just ja just oman pihan liittymään pystyy venkslaamatta kääntyy
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.