G20 6.2D moottorilämmöt

Nokivasaroiden oma palsta
And_

G20 6.2D moottorilämmöt

Viesti Kirjoittaja And_ »

eli tällasta lähin kyselee että paljonko teillä on moisissa vaneissa lämmöt.. itellä ei oo (mittarin mukaan) ku sellaset 60astetta.. ja pitää todennäkösesti paikkasa ku ei näillä oikein kylmillä keleillä jaksa puhaltaa ku sellasta haaleeta ilmaa.. meneekö termari vaihtoo vai onko nää kohillaa?
Ps. kesällä oli samat lämmöt.. eli jämähti just siihen 60n alapuolelle

ja jos/kun se termari vaihetaan ni mites toi jäähdytysjärjestelmän ilmaus?
hilussi

Re: G20 6.2D moottorilämmöt

Viesti Kirjoittaja hilussi »

kyhä mulla ainaki vanhasa 6,2 riitti lämpöä, hyvä että kättä kesti piettää suuttimen eesä..
termari vaihtoo ja uuet nesteet tilalle...kone ilmaa itte ittensä (jos ei lisälämppäriä)...että ei muuta ku kaatelee nesteet sissään nii pitkää että nestettä ylärajaan asti...kone käyntii ja lisäilee sen verta että pysyy merkissä jos hupenee.
viisaammilta eli BUMBA:lta kuultua :D
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

mulla kans likat valittaa koko ajan et iskä tääl on kuuma.. :lol: kone tosin 6.5 diesel..
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Vai vielä viisas :lol: :lol: :lol: mutta kyllä vanit mitä mulla on ollu niin pakannu oleen niin lämpösiä että t-paita päällä saa ajella -20 asteen pakkasissa :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
rockraiteri

Viesti Kirjoittaja rockraiteri »

ja on muute ainaki meillä ensimmäine semmone auto mikei tarvii pahvia keulaa vaikkei siitä nyt varmaa haittaakaa ois mutta kyllä tuolla tarkenee ajella ja mullon vielä takapenkin alla lisälämmitin nii jo onku kesähelteellä ajelis :lol:
Chevy Van Starcraft G30 6.5 diesel
Sampo

Viesti Kirjoittaja Sampo »

Tosiaan hieno ominaisuus näissä talvella että mukavan lämmintä on hytissä :D
Pienemmässä koneessa mulla(5.7) muistaakseni 88 paikkeilla normilämpö,ja pysyy se siinä talvellakin.Sinänsä tuo hiukan pienempi kuutiotilavuus ei lämpöön vaikuta,vaan se että hukkalämpöä ylipäätään näistä wanhuksista riittää,toisin kuin nykyaikaisemmista diiseleistä :wink:
Dodge RAM Van 350Diesel
And_

Viesti Kirjoittaja And_ »

kiitoksia vastauksista! tilailin uuden termarin Us-partsii ni katotaa korjaantuuko sillä ja nesteiden vaiholla..
Vastaa Viestiin