G20 "jurina" liikkeellelähdössä

Alakerran jutuista jutellaan täällä

-Timi-

G20 "jurina" liikkeellelähdössä

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Elikä pienimuotoista jurinaa/värinää tuntuu lähestulkoon aina kun jarrun päästää irti vaihde päällä, siis ihan ryömintävauhdissa.. Vauhtiin kun pääsee niin loppuu ylimääräiset äänet..
Onko kenelläkään vinkkiä mistä lähteä vikaa hakemaan? Jarrut? Perä? Vaihteisto? Kuljettajan korvien väli?

8)

Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan..
Tein itse ja YRITIN säästää.
cheyenne

Re: G20 "jurina" liikkeellelähdössä

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Kardaanin (taka-)ristikko...
-Timi-

Oukei, kiitoksia vinkistä.. Täytynee tutkia asiaa hieman lähemmin.. :) Kaveri jo pelotteli laatikkorempalla... :shock:
TIIKERI

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

niinkuin tuossa aikaisemmassa ......... TARKASTA RISTIKOT AINA ENSIN :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
iitakori

Viesti Kirjoittaja iitakori »

Terkut! Jurina ja ristikot ? Ristikot kilahtaa selvästi kun laittaa pykälän päälle, ajossa vaiteliat kunnes vetelevät viimeisiään. Koneen kiinnityskumit jurraavat vaihteen päällä ollessa, vasen kun pakki ja oikea eteenpäin kytkettäessä ajossa vaiteliaat kunnes ovat aivan kypsät. Vaihtaminen yksinkertainen toimenpide, vasen vaikea ja oikea melkein mahdoton. Onnistuu pohjolanliikenteen verstaalla. US-Partsiila hinta 50€ pari initialaisia, alkuperäiset 200€ tienoilla. Iikorin mietteitä.
-Timi-

iitakori kirjoitti:Terkut! Jurina ja ristikot ? Ristikot kilahtaa selvästi kun laittaa pykälän päälle, ajossa vaiteliat kunnes vetelevät viimeisiään. Koneen kiinnityskumit jurraavat vaihteen päällä ollessa, vasen kun pakki ja oikea eteenpäin kytkettäessä ajossa vaiteliaat kunnes ovat aivan kypsät. Vaihtaminen yksinkertainen toimenpide, vasen vaikea ja oikea melkein mahdoton. Onnistuu pohjolanliikenteen verstaalla. US-Partsiila hinta 50€ pari initialaisia, alkuperäiset 200€ tienoilla. Iikorin mietteitä.
Itse asiassa tuo meikäläisen auton vika loppui käytännössä täysin, kun ruuttailin ristikoiden rasvanipoista tuoretta mömmöä sisään.. :) Ens kesänä jos saisi aikaiseksi sitten vaihtaa varuiksi kokonaan uudet.

On mulla noi moottorin/vaihteiston kannatinkumienkin vaihto ajankohtainen pikkuhiljaa, ainakin näin olen aikaisemmista keskusteluista päätellyt, kun tuo ylivaihteella ajaessa resonoi aika pahasti, kojelautakin oikealla rämisee... :evil:
blazoffer

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Ristikot jurisee kun kuivuvat ja takertelevat. Kolahtelee ku väljät - myös perä ja lootakin.
1108
Vastaa Viestiin