g20 vani et?
g20 vani et?
terve! elikkäs onko jollain tietoa minkälaisella et:llä olis eteen ja taakse ottaa vanteet vaniin missä orkkis kaaret eli ei levikkeitä olleskaa, lähinnä sitä että ei tartteis hirveesti tulla vanne ulos lokarin kaarista? eteen meinasin 235/60/15 ja taakse 255/60/15 tai mahdollisesti 275 renkaat? kiitos:)
yksikin kolhu niin olen pilalla..
Re: g20 vani et?
mulla oli vanhasa vanisa 10,5" leveet vanteet et: -24 ja eesä 235/75 ja takana ööö 265/75 renkaat.
vanteet tule melko ulos mutta kuviot pysy kaaren sisällä ilman levikettä.
liukuovi ei vaa auennu lyhyellä tangolla taakse asti.
mun ehotus: eteen 235/75 8" vanteele et 0 ja taaks 265/75 10" vanteele ja et-24 - 0
on vielä etullisiaki.
vanteet tule melko ulos mutta kuviot pysy kaaren sisällä ilman levikettä.
liukuovi ei vaa auennu lyhyellä tangolla taakse asti.
mun ehotus: eteen 235/75 8" vanteele et 0 ja taaks 265/75 10" vanteele ja et-24 - 0
on vielä etullisiaki.
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
orkkis et oli muistaakseni -28 7" vanteella, korjatkaa jos olen väärässä
jos tosiaan laitat 235/60-15 kumit eteen niin tarkasta että kantavuus riittää, mulla oli tuollaiset BFG:t ja oli hiukan liian pienellä kantavuudella mutta kun jousista oli madallettu niin ihan hyvän näköinen orkkis peltivanteella. ei mahtunut kissa seisomaan renkaan ja lokarin kaaren välissä.
jos perää madallettu niin ei toivoakaan saada mahtumaan 265/75-15" nakkia 10" vanteella jossa et 0 .
255/60-15 joka on liki 4" matalampi ja mahtuu paljon paremmin pyörimään jos taas perä ryhdissään ja korkealla niin ei mitään ongelmia
http://www.autosound.fi/rl/index.htm tuossa hyvä laskuri rengaskoko muutoksille
kuvan mobiilissa takana ilmapussit tyhjänä 3cm pohjaanlyöntikumeihin 8" käännetyillä peltivanteilla ja edessa 6" orkkisvanne ja kierroksen verran lyhyemmät jouset
jos tosiaan laitat 235/60-15 kumit eteen niin tarkasta että kantavuus riittää, mulla oli tuollaiset BFG:t ja oli hiukan liian pienellä kantavuudella mutta kun jousista oli madallettu niin ihan hyvän näköinen orkkis peltivanteella. ei mahtunut kissa seisomaan renkaan ja lokarin kaaren välissä.
jos perää madallettu niin ei toivoakaan saada mahtumaan 265/75-15" nakkia 10" vanteella jossa et 0 .
255/60-15 joka on liki 4" matalampi ja mahtuu paljon paremmin pyörimään jos taas perä ryhdissään ja korkealla niin ei mitään ongelmia
http://www.autosound.fi/rl/index.htm tuossa hyvä laskuri rengaskoko muutoksille
kuvan mobiilissa takana ilmapussit tyhjänä 3cm pohjaanlyöntikumeihin 8" käännetyillä peltivanteilla ja edessa 6" orkkisvanne ja kierroksen verran lyhyemmät jouset
- Liitteet
-
- van.jpg (114.08 KiB) Katsottu 2648 kertaa
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
joo kiitos kuvasta, kuvat antaa enemmän kuin tuhat sanaa
muttamutta vani on ihan peruskorossa eli ei ole madallettu ja tarkotus on hommatakkin semmoset kantavuudeltaan riittävät renkaat, josta seuraa siis kysymys numero kaksi, eli mistä kannattaisi kysellä jenkkirenkaita?
yksikin kolhu niin olen pilalla..
www.peraaho.com
tuolta tilasin tänää itelle 8x16" et 0 romatut teräs valssit, renkaat 245/75 missä riitti kantavuus kuorkki vaniin ja rst keskikupit ja hinta oli toimituksineen n.1000 eemeliä.
tuolta tilasin tänää itelle 8x16" et 0 romatut teräs valssit, renkaat 245/75 missä riitti kantavuus kuorkki vaniin ja rst keskikupit ja hinta oli toimituksineen n.1000 eemeliä.
tosa kuva vanhasta misä oli just ne 10,5" leveet vanteet -24 et:llä. takana tosiaa 265/75 gumit eikä raapinu vaikka kuvassaki auto on melkosssa lastissa. eesä oli joko 235 tai 245/75 gumit... oli muuten hyvä ajaa tolla rengastuksella, meni niiku juna. tekikä sit se että oli nuo kapeet renkaa leveillä vanteilla ettei tyhjää vedelly(?)
näisä tietty vanteet tuli melko ulos mutta renkaiden kuviot mahtu kaaren sisään="laillinen"
näisä tietty vanteet tuli melko ulos mutta renkaiden kuviot mahtu kaaren sisään="laillinen"
- Liitteet
-
- P7270157.JPG (149.02 KiB) Katsottu 2603 kertaa