Ammattiala
-
Kylmä-Mika
-
kaasari
- Viesti:
Re: Ammattiala
No minähän oon autonasentaja koulutukseltani, mutta töitä teen maanrakennusalalla. eli: kuorma-auton/yhdistelmän kuljettaja/ kaivinkoneen kuljettaja/ pyöräkonekuski/ remonttimies. unohtukohan tosta vielä jotain??? eli suomeks sanottuna jokapaikan höylä
VTCF 1551
Ennemmin Bensakasi kun Diiselikuutonen
EXÄT:
Astro vm86
G30 vm76
Astro vm88
G10 vm84
+ n.40 muuta autoa
Nykyisin:
Astro vm90
Caprice vm88
Volvo 940 vm93
Ennemmin Bensakasi kun Diiselikuutonen
EXÄT:
Astro vm86
G30 vm76
Astro vm88
G10 vm84
+ n.40 muuta autoa
Nykyisin:
Astro vm90
Caprice vm88
Volvo 940 vm93
ammattikoulun autonasentaja. 6,5v hinausautonkuljettaja
porari kaukoohjattavalla commando 120-lla
- Liitteet
-
- öö1.jpg (211.41 KiB) Katsottu 20580 kertaa
Sähkäri / putkimies / iv-asentaja ...toisin sanoin kunnossapito hommia teen 
No pääasiassa rakennus-alan töillä olen yrittänyt itseäni elättää (kirvesmies- valu- ja muuraus-/ laatoitustyöt).
Muuten sitten teen melkein mitä vaan mistä maksetaan...
Muuten sitten teen melkein mitä vaan mistä maksetaan...
-
Kylmä-Mika
Se on naapurkunnan vannari moniosaajabig t kirjoitti:Sähkäri / putkimies / iv-asentaja ...toisin sanoin kunnossapito hommia teen
Ja niin näyttäs tuo Cheyenneki olevan
Midvanners
TYÖTÖN 
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
37 v eläkeläinen koti isä että sillai
työtön (selvä) takka muurari.
. raksapuolel enimmäkseen pyörinyt auton asentaja koulutukseltaan..
Kiinteistöhoitaja eli talkkari 
Suunnittelu- ja konsulttiala... Suomeksi = duunari
G20 -91 6.2D
Astro -89 & -90
VTCF 1586
Astro -89 & -90
VTCF 1586
Hellsten kirjoitti:Joka paikan höylähitsari,varastomies,kokoonpanija ja kuski
Niin joo tuosta unohtui, että olen sivutoimisesti talkkarikin täälä Halkiassa työväentalolla
Chevy van G30 6,5D
-
Kylmä-Mika
Jampe kirjoitti:Lyhyesti ja ytimekkäästi, sähkäri.
Se on hyvä ammatti, itekin tuli sähköpuolelta karattua kylmähommiin, eka oli elektroniikka sitten kodinkonekorjauksen kautta kylmäalalle.
Midvanners
Autonasentaja koulutukseltani, mutta teknisen alan myyntihommia on tullut tehtyä viimeiset kohta 5v....
Tein itse ja YRITIN säästää.
Alunperin Koneistaja mutta kohta 15v mekaanikkona joista viimeiset 5 Metsäkoneita ja Maanviljely on toisena hommana.
koulutukselta autopeltiseppä. mutta työkseen tullu ajeltua kuorma-autoja jo toistakymmentä vuotta 
ratinkääntäjä 
Eläkeläinen.
Kuun lopussa tulee vuosi täyteen.
Kuun lopussa tulee vuosi täyteen.
Auto teknikko koulutukseltani ja autokorjaamon/myymälän palveluneuvojan (uus hieno nimi, kun yhdistetään työnjohtaja, varaosamyyjä ja juoksupoika) hommia nyt tehny viitisen vuotta. Sitä ennen varaosamyyjän. autoasentajan ja työnjohdon hommia.
Petri Henttula
www.amccf.com
hepe@amccf.com
Willys Jeep CJ3B ´54+ Willys MBT ´43
FSJ Jeep x 4
Chevy Van ´89 6,2dsl paku rojekti
Käyttis Fordien osaa myytävänä
www.amccf.com
hepe@amccf.com
Willys Jeep CJ3B ´54+ Willys MBT ´43
FSJ Jeep x 4
Chevy Van ´89 6,2dsl paku rojekti
Käyttis Fordien osaa myytävänä
-
rammari lpr
Aamusta iltaan MAAJUSSI, ainakin vielä toistaiseksi. Saa ihan luvan kanssa (ja pakosta) koittaa useampaa tissiä aamuin illoin
Tuo oma emäntä on melko monipuolinen: pirun kiireinen eläkeläinen kolmekymppinen, taitaa kaiken muun paitsi hitsauksen ja moottorisahan käytön...
pyöräkuormaaja,dumpperi ja kuorma-auto kuski hiukan yli 2vuotta.sitä ennen 13,5vuotta autonasentajana
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
Ex asentaja (alumiini rakenteet) 20v jo EVP (elää vaimon palkalla)
VTCF 1437
SFC 27701
SFC 27701
-
karaVANNARI
Saapa nähä mikä musta tullee isona.... rahilla on ny 15v oltu... matallialalla muutaman vuuen ennen sitä... koulutus ois autoalalle mutta...
Teikköite?
-
Micke
Tänä vuonna tulee 30v täyteen kuljetusalalla
on se vaan liikaa,vaikka mulla on ollut muutama lyhyempää tauko
Ajettu vähän kaikenlaista ja joka suuntaan, Kotimaata,Poihjosmaat, muutama reissu euroopaan jne. Syksyllä olen ollut 10v maansiirto hommissa, sorakasetti, kaivinkone ja pyöräkuormaaja. Nyt pyöräkuormaaja kuski murskalla, että se menee vaan huonommaksi
Jaa muuten ammatti
se on autonasentaja
Ja niinkuin karaVannari kirjoitti, saas nähdä mitä minusta tulee isona
koska vielä on liian pitkä aika eläkkeelle 
Rekkaa oon nyt viimeisen vuuen ajellu... Sitä ennen pyöräkonetta, rattoria ym. härveleitä. Hitsarina ollu, talakkarina ja yrittäjänäkin toistakymmentä vuotta. Nyt tuntuis tuo homma omimmalta, Caaniassa on niin mukava asustaa!!
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
-
Express Van
Sähköasentaja, Insinööri, oma firma niin juoksupojasta lähtien kaikki työt hoidetaan. Nii ja tota vaniaki saa aina joskus pulata.
Rakennus alalla, ensin rakentelemassa ja sitten purkamassa... 
Chevy Sportside 350 cid + "päivitetty" th-700
" Rojekti päällä, how low you can go... "
Fuck the fuel economy ja silleen..
" Rojekti päällä, how low you can go... "
Fuck the fuel economy ja silleen..
Koneen kuljettajanahan tuota on pyöritty
Nii kauan ku terveys kesti 
kunnossapitotyöntekijä,konekuski,torivalvoja, kouluauton kuljettaja,...(lyhyesti tiivistettynä kaupungin duunari
)
persaukiset ei tämmöisillä ajele =)
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
no joo ammattikoulusta joskus hitsarina päässy,kurssejaki käynny useemman eri aloille.
kakarasta asti ollu tekemisissä kuljetuskaluston kanssa ni aikoinaan veri veti tielle.välillä tosin olin kodinkone alan yrittäjänäkin mutta taas oikeitten ihmisten hommissa.elikkä pelkkiä erikoiskuljetuksia ympäri suomen.sitte kun kasvan isoksi niin alan ajamaan lakasulakasukonetta
kakarasta asti ollu tekemisissä kuljetuskaluston kanssa ni aikoinaan veri veti tielle.välillä tosin olin kodinkone alan yrittäjänäkin mutta taas oikeitten ihmisten hommissa.elikkä pelkkiä erikoiskuljetuksia ympäri suomen.sitte kun kasvan isoksi niin alan ajamaan lakasulakasukonetta
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
tomppa minä olen sitten varmaan kasvanu isoksi jäi meinaten tosta mun listasta toi lakasulakasukone poisdieseli kirjoitti:no joo ammattikoulusta joskus hitsarina päässy,kurssejaki käynny useemman eri aloille.
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
Pyöräkonekuski turvesuolla tällä hetkellä.
Jos vain jostain sais jtn muuta... Talonrakentaja olen ammatiltani ja niitä hommia tehnyt joskus aikoinaan.
aloitin raksan siivoojana,trukkikuski sit /autokuski ,kurottajakuski /muuttomies mm.hartwallin tehas tuli siirrettyä lahteen,bobcat kuski,metallimies,elokuvien apupoika mm. rear exports leffaa oltu tekemäs,nyt viimeiset 6 vuotta oltu traktorikaivuri yrittäjänä
suomi on yrittäjän luvattu maa 
koneistaja ammatiltani.2vuotta jakso niitä,erinäisiä raksa hommia ympäri suomee tehny.
nyt 4 vuotta ollu plasmaleikkaajana ja vuoden verran hakenu jo muihin hommiin
nyt 4 vuotta ollu plasmaleikkaajana ja vuoden verran hakenu jo muihin hommiin
ammattikoulua ajoneuvoasentajan linjaa käyny reilun 2-vuotta (lopetin kesken) josta hyppäsin turvesuolle kaivuria pyörittelemään, siitä sitten armeijaan josta tuliaisena BECE kortti + ammattipätevyys ja sieltä monen mutkan kautta puualalle valmistamaan kipukoukku nimistä vempelettä, en tiiä sitten onko kenties työpaikka sattumaa kun vaimoke on kyseisessä firmassa toimitusjohtaja
siellä nyt ainakin toistaiseksi töissä vaikka veri vetäis tienpäälle yhistelmän hyttiin
ja ite en siis omista vania, yleensä kumminkin muijan vanin puikoissa reissaan...
Työuran aloitin ravintola alalla jota tein reilu 10v sit alan vaihto ja elukoitten hoidossa vierähti taas 10v nyt täll hetkellä olen kohtuu isossa leipomossa myymälän hoitajan tehtävissä.
/// Pois tieltä risut ja männynkävyt täältä tullaan ///
-
jakke ja sepi
Koulutukselta Raskaankalustonasentaja. Rekkakuski, koneenkuljettaja, hitsari mutta ylypeimpänä kannan nimikettä seppä.
Heaven garage Lapua
OD-Tiepalvelu
040-5210066
Ford F100
Ford F600
Jeep Grand Cherokee
Ford 1932
plymouth 1938
OD-Tiepalvelu
040-5210066
Ford F100
Ford F600
Jeep Grand Cherokee
Ford 1932
plymouth 1938
-
Kylmä-Mika
maanrakennus koneita ajellu kaivurit,pyöräkoneet ym... ja sit rekan ratissa melkeen enemmän oon jopa vuoden ajanu ulkomailla et asuin saksassa,muuten lähinnä kotimaassa joss pienii ulkomaan keikkoi ei lasketa eli rattimiess viimmeelokuunloppuun asti jolloin teknisen vian johdosta heitin volvon isolla hiappi autolla voltit sen jälkeen ajellu lähinnä tuolla pyörätuolilla
sit kun parempi päivä on niin vanilla vähäsen kylällä mut ei jaksa montaa kymmentä kilsaa ite ajaa sit ollaan vaimon kyytissä
mut mennään näill mitä on .....
ei riemulla rajaa kun v8 nokivasaralla ajaa... vtcf nro: 1608
Kotiäitinä ollut 3v ja siitä viimoset 2v tehnyt 'harrastuksena' verhoiluita ja entisöintejä, niin huonekaluille kun autoihinkin. Kaiken kaikkiaan noita hommia 'harrastuksena' tullut tehtyä 6v mutta välissä oli hiukan hiljaisempaa kun pari mukulaa väänsi
Syksyllä tarkoitus koulunpenkille verhoilijanperustutkintoa suorittamaan
Että sellasta.... Ja ikääkin kerennyt karttua huimat 25!
Pinkki on pop!
Jyväjemmari. Päätyönä kuitenkin sahayrittäjän taival, 18 vuotta omaan piikkin. Sahatavarankuivaus jatkojalostuksena.
Saha-alalla takana 28 vuotta,sama työpaikka ollut kokoajan,työpaikka vaan ostettu itselle...oonko ollu järkevä ??? heh.
Kirvesmies,Puuseppä,tiehoitokunnan pj,vesiosuuskunnan tj..
.eikä mihinkään kouluja käyty,vaan työn opettama.
Joutilaana aikana valuuttatreidausta
Saha-alalla takana 28 vuotta,sama työpaikka ollut kokoajan,työpaikka vaan ostettu itselle...oonko ollu järkevä ??? heh.
Kirvesmies,Puuseppä,tiehoitokunnan pj,vesiosuuskunnan tj..
Joutilaana aikana valuuttatreidausta
Viimeksi muokannut hannu, 11 Kesä 2011, 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kylmä-Mika
Tänän tuli taas harjoitettua jäähdytystoimintaa... Yläkerrassakin pystyy taas lapset olemaan kun jäähdytys pelaa

Midvanners
Tänää istuttu kaverin kansa pöydän ääreen ja keskusteltiin vakavasti lisätienesteistä ja pohdiskelujen ja kuulopuheiden jälkeen saatiin päähämmä jos toiminimen laittas ja alkas tekeen kaikkee pientä remppa hommaa, laminaattia, listaa, maalausta, terassin rakentelua, kaappien kasailua yms... ja tärkimpänä ajatuksen takana olis että saisin perusteltua itselle (eli vaimokkeelle
) vanin hankintaa 
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Järkevästi ajateltu