hehkut ei toimi,6,2d
hehkut ei toimi,6,2d
eli chevy van 6,2 hehkut ei toimi ollenkaan,testattu uudella releellä mutta mitään ei tapahdu.mistä se hehkurele saa ohjauksen?ja eikö kylmänä pitäis kuitenkin hehkuttaa vaikka lämpötilatunnistin olis rikki?kiitos jo etukäteen vastauksista 
Re: hehkut ei toimi,6,2d
Soitappa niin kerron......en jaksa naputellajykä-68 kirjoitti:eli chevy van 6,2 hehkut ei toimi ollenkaan,testattu uudella releellä mutta mitään ei tapahdu.mistä se hehkurele saa ohjauksen?ja eikö kylmänä pitäis kuitenkin hehkuttaa vaikka lämpötilatunnistin olis rikki?kiitos jo etukäteen vastauksista
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
mulla autto ku avasin hehkureleen ja putsasin /hioin kosketuspinnat
oho sori eihän se toiminu uudellakaan releel luki häiriö
oho sori eihän se toiminu uudellakaan releel luki häiriö
- Liitteet
-
- sekalaista 3 079.JPG (40.18 KiB) Katsottu 3912 kertaa
-
- sekalaista 3 080.JPG (30.97 KiB) Katsottu 3912 kertaa
-
- sekalaista 3 082.JPG (35.7 KiB) Katsottu 3912 kertaa
nii moro vaa mulle tuli mieleen niinki pölhö vaihtoehto että koitappa vaihtaa johto releeltä hehkuille
.. sekin vois auttaa..
ai niin ja vaikuttaakos näissä tuo virtalukonpohja jos on menny????
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
Ei taida olla vanissa "lukonpohjaa",löytyy vaan euroautoista ymilikka kirjoitti:nii moro vaa mulle tuli mieleen niinki pölhö vaihtoehto että koitappa vaihtaa johto releeltä hehkuille.. sekin vois auttaa..
aijaa ootkos varma ettei ole virtalukonpohjaa?????????????????????????????? ..miten mä olen aina luullu et olis...
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 4c76c45410
tuolakin puhuttiin siitä...
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 4c76c45410
tuolakin puhuttiin siitä...
siis mähän en tosiaan tiedä onko sitä siinä... olen vaan aina kuvitellu et olis... kertokaa joku viisaampi?? 
Harmi kun kamera hajos olisin laittanu kuvan.....kyllähän kaikissa lukoissa pohja(vanissa patruuna) on mutta vanissa tulee jarruvalokatkasijan kohdalta yksi rauta ylös ja lukittuu virtalukkoon......eli patruunaan.....itse sähköinen toiminta tapahtuu putkessa alempana
voi olla eri malleja tässäkin mutta väitän että toi pohja juttu on corolla osastoa 
Sitä rattiputken päällä majailevaa liitinhässäkkää mihin tulee virtalukolta tanko kutsutaan virtalukonpohjaksi. Kai sille on joku hienompikin nimi mut sillä sellaisen ainakin saa varaosaliikkeen tiskiltä
Mutta tosiaan itse lukon pyrstössä ei corolla tyyppistä lukonpohjaa ole.
Mutta tosiaan itse lukon pyrstössä ei corolla tyyppistä lukonpohjaa ole.
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Mulla vani eilen toimi moitteetta. Tänä aamuna töihin olin lähössä niin eipä enää syttynykkää hehkun valo. Nyt tässä lueskellu mut en oo selväks vielä itelleni saanu tätä. Hehkurele napsahtaa kerran ku virrat laittaa päälle. Nyt hehkurele purettuna eessä. Yks käski katkasta releelle tulevan violetin johdon. Onko se sama ku vetäs tuon hyppylanka virityksen? Mikäs sulake se muuten on tälle hehkulle?
-
rokkivaunuri
Morjes. Se sun vanis on se mun vanha (tavattiin Jyväskylässä). Oletko tarkistanut hehkuvalon polttimon ettei ole mennyt entiseksi? Nimittäin hehkut toimii, itsellä ei ole ollut ongelmia ja eipä ne itselläänkään kilahda tosta noin vaan. Kunhan vinkkasin, ettet turhaan purkaile... Laita yksityisviestiä tulemaan ni ihmetellään tai tekstari.Tihu kirjoitti:Mulla vani eilen toimi moitteetta. Tänä aamuna töihin olin lähössä niin eipä enää syttynykkää hehkun valo. Nyt tässä lueskellu mut en oo selväks vielä itelleni saanu tätä. Hehkurele napsahtaa kerran ku virrat laittaa päälle. Nyt hehkurele purettuna eessä. Yks käski katkasta releelle tulevan violetin johdon. Onko se sama ku vetäs tuon hyppylanka virityksen? Mikäs sulake se muuten on tälle hehkulle?
-90 Chevy Van G20 6.5D
Ja mulla on uusi hehkurele hyllyssä kohtuu hintaa jos joku tarvii,kun ei käyttöä 6.2 d osille 
Nyt se tekee silleen et ku virrat laittaa päälle niin releelle tuleva virta katkeaa. Sit ku rele naksahtaa niin taas näyttää voltteja. Oiskohan jo virran vähyyttä?
jykä paas koittaen hyppyjohdolla alkaako hehkuttaa ? ite just hain virtalukonpohjan makso 30 ja releen 90 lämpöanturi maksaa noin 13e
omassa vanissa virtalukonpohja paskana 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
tää on vuoden vanha juttu,eikä ollu oma vanikaan tuo 
Joo siis lainasin tätä topikkii ku sama vika tosissaan itellä. Eli tänään alko vani taas hehkuu. Kaveri koputteli konepellin alta apukuskin puolelta releen näköstä mötikkää. Onko se joku ohjausrele vai?
Sitä se on ja ottaa käskyn termarin längessä+kannen oikeessa etukulmassa(apparin puoleinen kansi) olevasta anturista joita ohjaa hehkurele,noi kaikki tarvii olla kunnossa että hehkut pelittää.ja ohjaus rele on säädetty niin että lyö hehkut päälle jos lämpöä on alle 50 astetta......sen pystyy ohittamaan hyppyjohdolla niin että vani hehkuttaa aina,mutta edellyttää että hehkurele on kunnossa+noi anturit.Tihu kirjoitti:Joo siis lainasin tätä topikkii ku sama vika tosissaan itellä. Eli tänään alko vani taas hehkuu. Kaveri koputteli konepellin alta apukuskin puolelta releen näköstä mötikkää. Onko se joku ohjausrele vai?
Jep. Jospa ne nyt toimis taas aikasa. Onkos se nyt sama vetääkö sen hyppyjohdon vai katkaseeko violetin johon?
Tihu kirjoitti:Jep. Jospa ne nyt toimis taas aikasa. Onkos se nyt sama vetääkö sen hyppyjohdon vai katkaseeko violetin johon?
tossa kuva miten se tehdään.....C navasta tuleva johto kiinni niin pitäs pelata....