Loota ongelmaa
Loota ongelmaa
Auttakee viisammat kokematonta ku vanin lootassa (th 700) on semmonen ongelma että kaikki vaihteet toimii normaallisti mutta kun se laittaa nelosen silmään nii varmaan menee se turbiini lukko päälle vai mikä se onkaan mut kierrokset tippuu saman tien et ois isompikin vaihe silmässä mut ku polkasee kaasun pohjaan nii se puottaa kolmoselle mut sit vaihtaa takas neloselle.
Oon ihan tietämätön näistä automaatti lootista ku on eka automaatti vehe omistuksessa ja oon yrittäny ettiä tietoo mut en oo lyötäny et miten se toimii kun eikös jotenki oo sähkö ohjattu vai miten se oli? Kehtaisko joku kertoo vähän et toimii. 
Re: Loota ongelmaa
"Oireista" päätellen toimii niinkuin pitää.
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
joo ittekki oisin tyytyväinen jos nui toimis 
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Kirjoituksestasi päätellen toimii aivan normaalisti
jos ajat esim. isolla D n.60km/h niin silloin se soutaa ja huopaa 3-4 väliä sekin on normaalia,mutta mieluummin ajaa sillä pikku D:llä kaupungissa ja isolla moottoritiellä
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
kickdown-vaijerin kireys kannattaa myöskin tarkistaa...
Kait se pitää uskoo ku viisammat sanoo et se toimii oikein
Ei vaa oo ennen tehny tollei et vaihtaa saman tien isolle et kierrokset tippuu eikä meinaa jaksaa vetää oikein eikä se meinaa oikein pienemmälle vaihtaa vaikka ylä mäessä kun kierrokset tippuu ylä mäkeen mentäessä mutta sitten vaihtaa kun polkasee kaasun pohjaan
Kun kaikki tämä alko jo viime syksynä kun rupes loota luistamaan kylmänä en ollu kyl öljyjä vaihtanu kun olin sen vasta ostanu enkä mä syksyllä välittäny siitä kun ei se nyt nii hirveesti luistanu mut sit talvella rupes kunnolla luistamaan kylmänä et lootaa piti kunnolla lämmittää ennen ku otti pykälän silmään. Sitten täs kuukaus sit vaihoin öljyt ja suodattimen nii öljy pohjassa oli semmosen parin sentin musta töhnä kerros sen putsasin ja laitoin uuden suodattimen ja öljyt sisään niin ei enää yhtään luistanu
mut sit siitä seuras se et kun vaihtaa neloselle nii kierrokset tippuu aika rankasti
Mut jos se on normaalia nii pitää totutella tohon 
Halvattu ku meinaa mennä hermot ton lootan kanssa
Perjantaina oli käymässä kaupassa ja lähin siitä sit kotia päin mut ku lähin kaupan pihasta nii ei vaihtanu enää vaihteita ajelin sit 15km ykkösellä kotia
Kotona rupesin sit tutkimaan lootaa nii huomasin et tv vaijeri ois niiku jumittanu katoin lootan päästä et onko vaijeri rispaantunu ei ollu eli voiko joku käpälä jumittaa lootassa vai oliko tv vaijeri liian löysällä kun se ei muutenkaan vaihtanu pehmeesti? Mä kiristin vaijeria nyt se vaihtaa pehmeesti eikä oo tehny sitä et ei vaiha vaihteita ei tos muuta ei oikein kehtaa pitemmälle ajamaan jos tekee viel saman