Todennäköisesti VTCF:n uusimpana jäsenenä (liityin eilen) joudun heti kyselemään apuja.... Elikkäs, minulla on Chevy Van 6.2 ja toinen samanmoinen, josta jossain hamassa tulevaisuudessa siirretään kone toiseen (meni alakerta ns. paskaksi). Ongelmani ei ole tuo kone tms vaan 'keltaisen paholaiseni' sähköt! Eli silloinen mieheni meni ilman minun lupiani purkamaan autoni ihan alkutekijöihinsä ja siinä samassa (tod näk kännipäissään) repinyt lähes kaikki sähköt irti... Vanini siis on ihan pelkkänä hylsynä tällä hetkellä, mutta todennäköisesti kaikki osat siihen ovat tallessa.
Nyt kun tuon toisen koneen olen saanut hankittua, niin olisi aika laittaa tuo sähköpuoli ensin kuntoon, jotta saadaan kone kiinni ja muutenkin sisustuksen kimppuun ja auto vihdoin ja viimein tien päälle
Kannattaisiko ostaa 'sähkösarja', jos sellaista on edes saatavilla mistään? Sen verran vielä tuosta sähköpuolesta että sisällä on kummallakin puolella 3 spottia, äärivalot (helmavalot, etulipan valot sekä 'pylväiden' valot) ja nämä kaikki toimivat moitteettomasti ennen auton purkua ja ne myös tahtoisin uudelleen toimimaan. Eli siis käytännössä auton KAIKKI sähköt menisi uusiksi (ihan ihme liitoksia joka puolella mm 'jeesusteipillä' tehtyjä
Auttakaa naista hädässä