Miten tankki tyhjäksi?

Nokivasaroiden oma palsta
kaakkima

Miten tankki tyhjäksi?

Viesti Kirjoittaja kaakkima »

Onkelmana on, että pitäs saada löpötankki tyhjennettyä -94 g30 vanista (aika usein ;0)). Letkulla lappoaminenkaa ei onnistunu, kun tuolla tankin täyttöputken alapäässä on ilmeisesti joku verkko? Vielä en oo tarkemmin tutkinu... Saiskohan siitä miten helposti esim. kankea läpi, ett letkun saisi ujutettua? Kellään vinkkejä?
cheyenne

Re: Miten tankki tyhjäksi?

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Ite oon porannut poppariterällä reijän alimpaan kohtaan. Ennen seuraavaa tankkausta reikään vaan tiivisteellinen peltiruuvi (esim. kattopeltiruuvi).
vilpertti

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

samaa kikkaa oon tehny ku cheyenne. ja hyvin o pitänny
kaakkima

Viesti Kirjoittaja kaakkima »

Pitää varmaan joo aikansa, ennenkun ruoste alkaa raiskata reiän ympärystä ;) Täytyypi katella tarkemmin kun pääsee montulle...
Wille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wille »

mä olen tyhjentänyt ensimmäisestä liitoskohdasta polttoainepumppua apuna käyttäen
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
kolli22

Viesti Kirjoittaja kolli22 »

Itte otan siirtopumpusta sen klemmarilla kiinni olevan kumiletkun irti ja sähköisellä poltto-aine pumpulla imen tankista sen verran pois kun on tarve...
Kestääkö tuo ruuvi juttu sen jos vaikka joka viikko kerran tai jopa kaks tyhjentää tankin ja aina kiertää sen ruuvin takas siihen??
-96 7.4 suburban 2500-alustalla
ex-91 5.7benssiini vani explorer-varusteltu henkilö-auto
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

No jos usein tyhjentää, niin jossain vaiheessa voi olla syytä vaihtaa uusi tiiviste ruuviin...
Eihän se reikä ala vuotaa ruuvista jos ruuvin tiiviste pitää. Ja harvoin jos kiertää ruuvia, niin useita vuosia (ainakin 5 vuotta) kestää.
Vastaa Viestiin