Saatiin koko kesäloma suunnitelma läpi vaikka ensin tuntui että Kuopiosta lähdetään kotia kohti.Meni muuten Bumba kaljotteluksi Kankaanpäässä ja siksi ei tullut lähdettyä kyläilemään.
Yleinen kiitos teille
Yleinen kiitos teille
Olimme kesäloma matkalla viikko sitten sunnuntaina kun laatikosta tuli öljyt pihalle Konneveden tienoilla.Onneksi jollainlailla viisaana olin ottanut vtcf:n jäsenrekisterin matkaan ja sainkin ekat avut Kylmä-Mikalta(Kiitos öljystä ja kivasta rupattelu hetkestä) ja matka pääsi jatkumaan Kuopioon jossa huomasin että vieläkin öljyä vuotaa.Sitten soitto Bumballe joka soitti Willelle jotka otti asiakseen hoitaa autoni kuntoon(Kiitos soitteluista ja henkisestä tuesta)sekä lukuisille muillekin henkilöille joiden nimiä en enään muista KIITOS OIKEIN PALJON ja erityisesti Kuopion matkahuollon Shellin kavereille Jerelle ja Tuomolle jotka auton korjasivat ja jos joku ne tuntee niin vois välittää mun puh.numeron(044 35 02 301) heille kun tuntuu että meni vähän halvalla tuo korjaus ja tahtoisin hieman enemmän maksaa siitä...siinä onnen huumassa kun sain auton kuntoon en sitä huomannut.Että on se vain hienoa ajella vanilla ja olla vannari karavaanari
Saatiin koko kesäloma suunnitelma läpi vaikka ensin tuntui että Kuopiosta lähdetään kotia kohti.Meni muuten Bumba kaljotteluksi Kankaanpäässä ja siksi ei tullut lähdettyä kyläilemään.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
-
Kylmä-Mika
Re: Yleinen kiitos teille
No hyvä että sait autosi kuntoon,keretään me vielä näkemään

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
jartsan yhdistelmä tulikin minua Konneveden Hytölän kohdalla vastaan.
Hyvä,että apua löytyi. Tänään minäkin lähden ekalle lomareissulle vanilla. Toivottavasti kulkee omilla voimillaan.
Hyvä,että apua löytyi. Tänään minäkin lähden ekalle lomareissulle vanilla. Toivottavasti kulkee omilla voimillaan.
Hyvä että oli jäsenrekisteristä hyötyä
ja löysitte apua
VAN ON!
ja löysitte apua
VAN ON!
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
suomi on pieni maa, nyt vasta mulle selvisi kenen kanssa olin puhelimessa, sama mies joka tavattiin talvipakkasilla Micken pihamailla ikkunakehysten merkeissä...
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
No sama kaveri...oliko silloin pakkastaWille kirjoitti:suomi on pieni maa, nyt vasta mulle selvisi kenen kanssa olin puhelimessa, sama mies joka tavattiin talvipakkasilla Micken pihamailla ikkunakehysten merkeissä...
Willelle on pakkasta aina kun lämpötila on alle +24 astetta... 
cheyenne kirjoitti:Willelle on pakkasta aina kun lämpötila on alle +24 astetta...