10" ja 12" vanteet G20 vaniin?
10" ja 12" vanteet G20 vaniin?
Eli mitä olette mieltä mahtuuko/tuleeko liikaa ulos kaaresta tämmöiset vanteet: eteen: http://www.summitracing.com/parts/AEW-0589-5050/ ja taakse: http://www.summitracing.com/parts/AEW-0589-5250/. Ja autossa C-Techin levikkeet, on siis tuuman verran Starcraftin levikkeitä leveämmät. Nuo 10" ei luulis olevan ongelmaa eteen tolla -46mm ET:llä, mutta mitenköhän nuo 12" -72mm ET:llä? Kumit luultavasti 255/50 ja 295/50. Kiitos jo etukäteen!
Re: 10" ja 12" vanteet G20 vaniin?
ei varmaa mitää hyötyä sulle mut mulla o vanissa eessä 8" 255/60-15 takana 10" 275/60-15 autoss ei mitää levikkeitä just just jää pinta kaaren sisäpuolelle
Mulla 10" joka nurkas 255 ja 295 kumeilla ja muistaakseni ET oli jotain tuonnepäin ,levikkeet on lähelle tota ctecin sarjaa,edes pysyy hyvin sisällä ja takaa vois tulla enemmänkin ulos.
Oma kulkee melko alhaalla eli jos laskia meinaa niin sitten ei sovi ilman kaarien leikkaamista ,mutta orkkis jousilla ei pitääs olla ongelmaaa.
Oma kulkee melko alhaalla eli jos laskia meinaa niin sitten ei sovi ilman kaarien leikkaamista ,mutta orkkis jousilla ei pitääs olla ongelmaaa.
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Hei manninen. Voisitko laittaa kuvan tai pari noista takavanteista ja renkaista, että näkee kuinka hyvin sopivat?manninen kirjoitti:ei varmaa mitää hyötyä sulle mut mulla o vanissa eessä 8" 255/60-15 takana 10" 275/60-15 autoss ei mitää levikkeitä just just jää pinta kaaren sisäpuolelle
Ite olen suunnitellu laittaa joskus tollaset kymppituumaiset taakse, mutta vähän kapeammalla kumilla, että varmasti jää kuvio lokasuojan sisään.
295 sopii taakse 10"vanteella ilman levikkeitäkin jos vanteen et on vaan sopiva.
Eteen ei kannata 10" suunnitellakkaan jos ei halua laakerijumppaa tehdä joka vuosi.
Eikä kyllä mene 8" leveempää ilman levikkeitä.
Eteen ei kannata 10" suunnitellakkaan jos ei halua laakerijumppaa tehdä joka vuosi.
Eikä kyllä mene 8" leveempää ilman levikkeitä.
Seuraavaksi voisinkin kysellä noiden mannisen vanteiden et-lukuja.
Us-partsin vannehinnaston mukaan 10 tuumasten et-luku on mallista riippuen -32mm, -38mm tai -44mm.
Mikähän noista kävisi parhaiten?
Us-partsin vannehinnaston mukaan 10 tuumasten et-luku on mallista riippuen -32mm, -38mm tai -44mm.
Oot nähny meittin Emman, Siinä on 11" takana ja 295.lspeed kirjoitti:Hei manninen. Voisitko laittaa kuvan tai pari noista takavanteista ja renkaista, että näkee kuinka hyvin sopivat?manninen kirjoitti:ei varmaa mitää hyötyä sulle mut mulla o vanissa eessä 8" 255/60-15 takana 10" 275/60-15 autoss ei mitää levikkeitä just just jää pinta kaaren sisäpuolelle
Ite olen suunnitellu laittaa joskus tollaset kymppituumaiset taakse, mutta vähän kapeammalla kumilla, että varmasti jää kuvio lokasuojan sisään.
Hyin jää sisäpuolelle, Jäi muuten 305;kin silleen kiikunkaakun.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
lspeed kirjoitti:Seuraavaksi voisinkin kysellä noiden mannisen vanteiden et-lukuja.
Taakse menee 10" et-44 295/50x15
eteen 8" et-28 255/60x15 levikkeitten kans pinnat sisällä.
Eteen sais olla et pienempikin -20 vois olla passeli.
Hellurei se on pillu ruotsiksi!
Pappa aatteli kysellä neuvoja:Vanha pick-uppini on aika tiheällä perällä varustettu.Huomasin.että 90 km/h vauhdissa kierrokset 15 tuuman talvirenk.alle laitettuani putosivat jonkin verran.Kannattaiskp laittaa esim.17-tuumaset?vaikuttaisko paljon kierroslukuun?Kävi vielä mielessä.että taaksehan se vaan vissiin tarvis isompaa...chili kirjoitti:Eli mitä olette mieltä mahtuuko/tuleeko liikaa ulos kaaresta tämmöiset vanteet: eteen: http://www.summitracing.com/parts/AEW-0589-5050/ ja taakse: http://www.summitracing.com/parts/AEW-0589-5250/. Ja autossa C-Techin levikkeet, on siis tuuman verran Starcraftin levikkeitä leveämmät. Nuo 10" ei luulis olevan ongelmaa eteen tolla -46mm ET:llä, mutta mitenköhän nuo 12" -72mm ET:llä? Kumit luultavasti 255/50 ja 295/50. Kiitos jo etukäteen!