lisä lämmitin

Nokivasaroiden oma palsta
chevyg20

lisä lämmitin

Viesti Kirjoittaja chevyg20 »

onko kukaan kokeillu jotain lisä lämmitystä vaniin jossa kiertää vesi ?mulla on kyllä talvella 90c termostaatti ja syyläri pahvilla tukittu ,mutta aattelin jos taka penkkiläiset sais paremmin lämpöö vaikka jaloille.
TIIKERI

Re: lisä lämmitin

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Kyllä se vani lämmin on talvellakin myös takapenkkiläisillä(jos on väliseinä paikoillaan ja jos näin on taitaa kenno olla jo niin tukossa ettei vesi kierrä kunnolla.Edellinen vani joka minulla oli oli varustettu lisäläppärillä(oli texasissa bussina) ja suomessa laitettu väliseinä takaisin niin ei sitä lämppäriä tarvinnu ikinä käyttää
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
AB-811

Viesti Kirjoittaja AB-811 »

Samaa mieltä, jos väliseinä paikalla ja kenno kunnossa niin ei tarvi lisälämppäriä.
chevyg20

Viesti Kirjoittaja chevyg20 »

joo on kyllä väli seinä paikallaan ja toissa syksynä otin tuon lämppärin moottorin irti ja puhdistin kennon edestä roskat paine ilmalla, mutta ku taidan olla liian mukavuuden halunen ja se reikä taakse on talvella mulla ollu myös tukittu uretaani levyllä.
Kapu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Roskien puhallus ei juuri auta... (hiukan tietysti). Vaihda suosiolla se kenno, ei paljon maksa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

No kyllähän on aika lämmin pitemmän ajon jälkeen ilman väliseiniäkin... Eli noin 100 km, niin ei edes takaovien tuntumassa oo pakkasta sisällä vaikka ulkona olis reilun 10 astetta negatiivista lämpöä.
hannu

Viesti Kirjoittaja hannu »

Mulla teki viikonloppuna ilmaWebasto stopin. Just, kun alkais tarvita... :(
Sataakin joka päivä. Pitäis könytä auton alle pumppua tiirailemaan tai hehkutulppa pimeänä...

Tai sitten JKLään Webastohuolto Partaselle.

Vanissahan ei ole tuota väliseinää,kun on tuo "kiimaliiteri" versio , by Hatanpää.
Vastaa Viestiin