lämmitys laite
lämmitys laite
vaihdoin vaniin lämppärin katkaisijan kun nopein alue ei pelaa ja sit kokeilin myös sitä vastus juttua mutta ei vieläkään toimi toi nopein alue ,mistähän sitä seuraavaks kattos?
Re: lämmitys laite
Kannattas varmaan laittaa et mikä vani.( vai onko nimimerkis oikein...)... Ehdottaisin kuitenkin tarkistamaan että rele on ehjä, sen kautta tulee suurin nopeus.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
joo vm-90 6.2 vani ois kyseessä
Yks mikä tuli mieleen, niin se voi olla jopa ihan se katkaisinkin sökö. Tarkista sen kun kanssa ensteks
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Mulla ei toiminu tossa minivanissa ja otin kopan auki ja ihmettelin ameriikan ihmettä enkä osannu tehdä sille mitään...löin takasin kiinni ja yllättäen alko toimiin, jossaan välissä jotain pas*aa 
vtcf 1202
jaahas vika löyty rele pimeenä,mutta kävisköhän tähän tavallinen 4-napanen rele alkuperäsen tilalle?
Jeps, tuntuu olevan liikkeellä... Mulla meni eilen kanssa Capricesta samalla lailla rele sököks.
Itse laittasin kyllä alkuperäisen osan... Maksaa kolme euroa jenkeissä, tuskin kauheesti enemmän suomessakaan...?
Itse laittasin kyllä alkuperäisen osan... Maksaa kolme euroa jenkeissä, tuskin kauheesti enemmän suomessakaan...?
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
West Vanners
EZ-Vanners of Mass