Vani täryyttää
Vani täryyttää
Elikkäs vuosimallia -89 5.7pensa vani, täryyttää veto päällä kun vapaalle laittaa tärinä tasaantuu, autoon on tehty perä kokonaan uusiksi pyörien laakerit,ristikkonivelet ja laatikon liuku laakeri,turbiinin pultit on tarkistettu. ja tärinä sen kuin pysyy mista vikaa vois etsiä?
Re: Vani täryyttää
Tarkemmin asiaa pohdittuani saattaisi vika olla ehkäpä etummaisen ja takimmaisen rekisterikilven välissä jossakin.
Tarkempi pohdiskelu vaatisi ehkäpä muutaman olusen ja grillimakkaraa.Jos kuitenkin näistä ei olisi mainittavampaa apua niin saattaisin vaihtaa sen ketjuttomaan polkupyörään pienellä välillä.Ahne kun en ole ja kaveria en riistä niin sellanen satanen rahhoo kun on vanin penkillä niin saat ajaa sen tohon pihaan
ps:fillariin voisi löytyä jopa ketjutkin niin kannattaa ottaa ketjulukko mukaan
Tarkempi pohdiskelu vaatisi ehkäpä muutaman olusen ja grillimakkaraa.Jos kuitenkin näistä ei olisi mainittavampaa apua niin saattaisin vaihtaa sen ketjuttomaan polkupyörään pienellä välillä.Ahne kun en ole ja kaveria en riistä niin sellanen satanen rahhoo kun on vanin penkillä niin saat ajaa sen tohon pihaan
ps:fillariin voisi löytyä jopa ketjutkin niin kannattaa ottaa ketjulukko mukaan
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
riisseli maalaa nyt sen vanhan polkupyörän harmaaksi ja ajaa itse sillä.
mä epäilisin ensimmäiseksi turbiinia tärinän aiheuttajaksi.
mä epäilisin ensimmäiseksi turbiinia tärinän aiheuttajaksi.
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
-
Micke
Kannatta unohtaa se pyörä ja etsiä vika
Yks mahdollisuus on laatikon "häntä" tyyny, toinen vois olla turbiinin levy, kuitenkin melko vaikea sanoa ilman koeajo.
varmaan siis uutta turbiinia hommaamaan, välillä kuuluu epämäärästä kilinää myös ja ehkä ulinaaki 
Itsekin ensin ajattelin tuota Micken tarjoamaa vaihtoehtoa...
Mutta en sulkisi pois Willenkään tarjoamaa vaihtoehtoa...
Dieselin ehdotukseen en tarttuisi, sillä minulle saisit tuoda ilman sitä satasta, ja saisit toimivan polkupyörän...
Mutta en sulkisi pois Willenkään tarjoamaa vaihtoehtoa...
Dieselin ehdotukseen en tarttuisi, sillä minulle saisit tuoda ilman sitä satasta, ja saisit toimivan polkupyörän...
ennemmin työnnän chevyä ku ajan fillarilla,kiitti tarjouksesta kumminkii
täytyypi alkaa tutkimaan asiaa 
jokos oot kurkannu sen siimapyörän?????saattaa meinaa olla sekin rikki 
ja fillariin on nyt ketjut jos kiinnostaa
ja fillariin on nyt ketjut jos kiinnostaa
kyllä mä sinne kurkin ja mun silmään ei oo mitään vikaa

No olihan se se turbiini
ensikertalaisena vaihdoin turbiinin ja laatikon öljyn suotimen ja vielä pelittääki hyvi 
hieno homma 
Noniin nyt tuli täryytes takasi hermo menee pitäs räjäyttää koko paska
kai sitä joutuu koko laatikon sitte hommata uus...
Hellurei, mulla saman tyylistä tärinää veto päällä, nyt kiireen vilkkaa loota pois, siin saamarin ohuessa vauhtipyörässä murtuma.
En tiä mikä mun laatikossa olis vikana,vaihtaa vaihteet niin pirun hianosti mut tärrää. Kellään mitään ideoita mitä laatikolle kannattaa tehä? vaihoin toisen lootan ja ny ei täryytä ollenskaan