Eli alotetaan auton esittelyllä: c-tech vani vm-90 6,2d ja laatikkona ymmärtääkseni th700.
Ja sit siihen kysymykseen eli kuuluuko tälläsen auton moottorijarruttaa kun päästää kaasun ja kuinka paljon? Nimittäin oma auto ei juuri vauhtiaan hiljennä tai hiljentää mutta toooosi rauhallisesti. Eli esim 60km/h ja päästää kaasun pois niin jos tietä riittäis nii kyl useampia kilsoja mentäis ennenkuin olta ees 50km/h.
Edellinen vanini oli eri laatikolla ja se kyl jarrutti ihan sillai että sen huomas. Samoin mun edellinen diesel automaatti mersu.
Sit olis viä toinenkin kysymys: Eli kun vanin ostin niin se tärisi/pärisi hieman kun laitto vaihteen päälle ja nyt n.5000km myöhemmin tärinä/pärinä tulee jo tyhjäkäynnilläkin ja se rupee muistuttaan täryjyrää. Ristikot on kuulemma juur vaihdettu mut se laatikon takapusla ilmeisesti vielä vaihtamatta. Oliko vielä jotain mikä aiheuttaa tärinä/pärinää? Niin ja mistä tampereelta noita varaosia kannattaa ostaa?
Moottorijarru?
Re: Moottorijarru?
Omassa vanissa tärinän aiheuttaja oli murtunut moottorin kannakkeen kumi, nosturilla huomasin jarru rempan yhteydessä. Olinkin varma, että syyllinen löytys laatikon perän kumista, mutta ei ollutkaan. South West Trade palvelee pirkkalan rajalla ja on kiitosta saanut. Onhan noi amerikan inssit ja us car partsit, sun muut joista ei omaa kokemusta. Kaiken olen SWT:ltä saanut ja mielikuva on et muut myy enenmmänkin viripalikkaa tms. asfaltin rullaajien kamaa.
VTCF1645
-
Micke
Komppaan seahund, South West Trade on ollut hyvää, vaikka en asuu Tamperen seudulla olen käynyt siellä silloin tällöin. Moottorin tyynyt, on monessa autotossa, varsinkin dieseleissa, aiheuttanut tärinä että kannattaa tarkistaa niitä. 700 laatikko ei juuri jarruttaa jos ajat" isolla" D.llä mutta jos laitat pienämpää vaihde päällä huomaat että jarruttaa. Älä nyt kuitenkin vedä ykkönen päällä 80 vauhdissa, silloin se voi olla että jarruttaa oikein kunnolla
Kokeile ajaa vaikka kakkosella kaupungissa, silloin on moottorijarrutus jo melko hyvä.
Pudottaako "pakkosyötön"pois?Vai on tyhjäkäynti hiukan korkeella?
Hellurei se on pillu ruotsiksi!