Lahdesta 6-7.3.2006 välisenä yönä VARASTETTU Chevrolet Chevy Van Starcraft 6.2d v:90 SL. Autossa on karjarautaa sumuvaloa, ja on väriltään harmaa.
Rek. numero NXG-35.
Jos joku tietää autosta tai sen liikkeistä voi ottaa yhteyttä joko Lahden poliisiin tai allekirjoittaneeseen.
Kohta voi myös liikkua purkuosaa kyseisestä autosta joten silmät auki!!!
Jäsen 1095 TEEMU HEPOLA
Puh:040-5606441 Teehep@netti.fi
Kuva on sitten täällä nähtävänä: http://www.vtcf.net/021.jpg ja VIN-koodi on:
2GBEG25CXL4105477
Viimeksi muokannut TeeHep, 09 Maalis 2006, 07:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin vani-kansa. Nyt meidän on autettava miestä mäessä. Kaikki harmaat matalat Starkit mitä pihoilta ja kadunvarsista löytyy, käydään
vilkaisemassa toi rekkari. Myös käsitellyt kilven ruuvit kannattaa huomioida.
Teeheppi vois antaa VIN-koodin 6 viimestä numeroo, jos ei uskalla antaa
koko 17nro sarjaa. Mä ainakin löytöautoista jaksaisin käydä etuikkunan
laatasta kattomassa ton numeron jos kilven ruuvit näyttää kiiltäviä
käsittelyn jälkiä. Nehän voi olla vaihdettu.Ja kuvahan olisi kiva ylläri ( ja hyödyllinen)
Hyvät VANNARIT , yhdessä meillä on voimaa.
satakunnassa pidetään silmät ja korvat auki turpaan vaan tollasia p***ele toiset rakentaa kauhian vaivan kanssa autoaan sitten joku kateellinen pitkäkyntinen tulee ja vie
Vielä kun saataisii CHEVROLET LINES kapteenikin mukaan....sieltä ylhäältä
näkis koko rannikon. Laiturille tuskin kukaan uskaltaa varastettua autoa
viedä.
Mites Harjavalta. Kuuleeko Harjavalta. Myös "maankiertäjän" apuu
tarvitaan.
Juki kirjoitti:Mites Harjavalta. Kuuleeko Harjavalta. Myös "maankiertäjän" apuu
tarvitaan.
En mää oikeen tiedä miten toi Harjavalta kuulee, kun tyhjensivät ton Banditos kerhotalon, eikä kaikkia ole vielä päästetty vapaaksi... Ei ole Kimmosta kuulunut mitään vaikka yleensä soittelee vähän väliä....
Chevrolet Lines kapteeni kiertelee tästä päivästä 21.3-06 alkaen, varastetun AUTON kuva matkassa.
Yritän BONGATA asbestihanskoin varustautuneen CHEVYllä liikkuvan Koplan Bosen ja muut hörhöt!
Valitettavasti jäätilanne on huono....
TERV. Kapteeni ELKvan
Juki kirjoitti:Mites Harjavalta. Kuuleeko Harjavalta. Myös "maankiertäjän" apuu
tarvitaan.
En mää oikeen tiedä miten toi Harjavalta kuulee, kun tyhjensivät ton Banditos kerhotalon, eikä kaikkia ole vielä päästetty vapaaksi... Ei ole Kimmosta kuulunut mitään vaikka yleensä soittelee vähän väliä....
Kyl mää oon koittanu pitää silmät auki... Nii ja muille tiedoks: noi edellä mainitut kundit o vaa naapureit... Nou hätä, vaik ei aina kuulukkaan ääntä
Eipä oo paljon tullu lähiaikoina kirjoteltua.
Oon täs sotinu vakuutusyhtiön kanssa, nehän sitte aatteli mun ite hukanneen sen vanin!!!
No saatii vihdoin asia selväks ja tarkastajan laskema käypä arvo on maksettu.
Tää kyseinen käypä arvo on täysin perseestä ja mä olisin erittäin tyytyväinen jos auton varastanut kaveri saataisiin maksumieheksi.
Olkaapa tarkkana kun haette osia puretuista autoista!!!
ettei vaan olis viety osina tai kokonaan rajan yli? kun ei ole liikenteessä kukaan huomannu. kyllä se jostain esiin putkahtaa ainakin tekijät pidämme silmät auki.
No niin!!!! Ettei asia pääse unohtumaan VANI ON EDELLEEN KATEISSA
Jos mahdollista joku Porissa/lähitienoilla asustava vannari voisi ottaa yhteyttä??? Olisi asiaa jutun tiimoilta.