Toki pakkastakin on ollut tässä Lahden korkeudella n.-20c, mutta silti, mitä muilla on kulutus näillä pakkasilla?
Nim. Joko alan syöttöpumppu jumppaan...
Mitä sulla on mielessä? Noi vikakoodit oli seuraavat: p0251 ja p1216Panze kirjoitti:Jos se antaa pumpusta koodia niin poikkee kylässä jos ei matka oo esteenä niin laitetaan asia kuntoon.
Ps. Älä laita sitä forten puhdistavaa tankkiin.
Aika huimia lukemia.Itsellä 5.7 -81 pick-up kulkee 12-14 nyt kun on ollut Oulussa 25-33 miinusastetta.Molemmissa lohkoissa on oma lohkis,käytätkö itse esilämmitystä?Tuli vaan mieleen.että lyhyt ajomatka ja aina kylmä kone nostavat kulutusta tosi rankasti.lapanen kirjoitti:Oon tässä muutaman viikon omistanut kyseisen menopelin, ja samalla hämmästellyt kulutuslukemia. Tankki on 117 litrainen, ja sinne on työnnetty 11.1-4.2 välillä 171 litraa. Ajettu tuona aikana kaupunkiajoa 688km, eli P....LE, kulutus on huimat 24.85 l/100km!!!!![]()
Toki pakkastakin on ollut tässä Lahden korkeudella n.-20c, mutta silti, mitä muilla on kulutus näillä pakkasilla?
Otsikosta poiketen-sama kone minullakin,kynäsuuttimilla ja tuntus että lähes 14 ottaa satkulla.Auton kok.massa 2900kg ja perä 3.50 mut kuitenkin..oon ajatellu että olis suuttimissa huollon paikka.nj 613 kirjoitti: Aika huimia lukemia.Itsellä 5.7 -81 pick-up kulkee 12-14 nyt kun on ollut Oulussa 25-33 miinusastetta.
Lohkolämppäri on aina päällä vähintään sen 2 tuntia, ja webasto on myös mutta nyt ollu pari viikkoa pimee.. osat tilattu, ens viikolla saan sen kuntoon.nj 613 kirjoitti:Aika huimia lukemia.Itsellä 5.7 -81 pick-up kulkee 12-14 nyt kun on ollut Oulussa 25-33 miinusastetta.Molemmissa lohkoissa on oma lohkis,käytätkö itse esilämmitystä?Tuli vaan mieleen.että lyhyt ajomatka ja aina kylmä kone nostavat kulutusta tosi rankasti.lapanen kirjoitti:Oon tässä muutaman viikon omistanut kyseisen menopelin, ja samalla hämmästellyt kulutuslukemia. Tankki on 117 litrainen, ja sinne on työnnetty 11.1-4.2 välillä 171 litraa. Ajettu tuona aikana kaupunkiajoa 688km, eli P....LE, kulutus on huimat 24.85 l/100km!!!!![]()