Chevy Van Starcraft 1997-200? etupenkit...

Tänne voitte jättää keskusteluja koriasioista
toyopet
Viesti:

Chevy Van Starcraft 1997-200? etupenkit...

Viesti Kirjoittaja toyopet »

Kaveri on tuollaista isoa vania tms. etsinyt ja itsekin siinä sivussa olen tarjokkaita katsellut.
Niissä näyttäisi olevan aika mukavan näköisiä etujakkaroita ja mietin lähinnä sitä, että mitenkähän sellaisen etupenkit istuisivat 1990 astroon?
Onko nuo yleensä sähkösäätöisiä vai onko niissä myös ihan vipusäätöisiä tai kävisikö istuinrungot Astron jalustoihin?
Noitakin varmaan alkaa olla saatavana ja kuitenkin näyttävät yleensä ehjiltä verhoiluineen ja yleensä myös sopivaa harmaata sävyä.

Tuossa minun astrossa apumiehen penkki on pyörivällä jalustalla ja kuskin siirtyy vain eteen-taakse. Siinä on sitä normaalia kulumista eli reunasta rikki.
:)

Rautalangan vääntäjä
BUMBA

Re: Chevy Van Starcraft 1997-200? etupenkit...

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Jos löydät kerro mullekin....olen 98 vm malliin koittanu löytää mutta ei tunnu löytyvän :shock: ja kyllä ne astroon sopii mutta jumppaa vaatii,toi uus koppanen vani on hyvinkin outo ratkaisu mitoiltaan,omat penkit tällä hetkellä verhoojalla,ja sisällä on ford econolinen jakkarat.....ne on hyvät istua mutta vaniin pikkasen korkeet :lol: no perjantaina saa omat penkit :wink:Niin ihan vipusäätösiä on mulla kait niitä on sähkölläkin.... :?:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
toyopet
Viesti:

Re: Chevy Van Starcraft 1997-200? etupenkit...

Viesti Kirjoittaja toyopet »

Jaa, tulipas istuttua tuollaisella penkillä ja hyvältä se näyttää eikä nyt mikään kauhean pahakaan ole istua mutta ei nyt välttämättä parempikaan kuin astron jakkara.

Täytyy yrittää jostain etsiä ehjä stracraft-astron oma etupenkki.
:)

Rautalangan vääntäjä
Vastaa Viestiin