verolippu
Re: verolippu
Ja ajoneuvovero päälle vielä vai?vai onko tossa käytövoima+ajoneuvovero yhteensä?.....no täällä toi on 85€/vuosi 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero
Mitä käytät perusteenajartos kirjoitti:meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero
vammaisuuden perusteella, meillä tytöllä invamerkki .BUMBA kirjoitti:Mitä käytät perusteenajartos kirjoitti:meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero
Kuinkahan onnistuisi rekisteröidä auto sirkusajoneuvoksi kun nuo verot ei niitä koske.Minulla kun on tämä pieni sirkus pyöritettävänä
.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Ei olla 16:sta vuoteen maksettu kun pojallajartos kirjoitti:vammaisuuden perusteella, meillä tytöllä invamerkki .BUMBA kirjoitti:Mitä käytät perusteenajartos kirjoitti:meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero
on myös invamerkki.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
Ok....jartos kirjoitti:vammaisuuden perusteella, meillä tytöllä invamerkki .BUMBA kirjoitti:Mitä käytät perusteenajartos kirjoitti:meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero
Ei muuta kun toiminimi pystyyn ja auto tmi:n nimiin....sillä siitä pääseeJartsa kirjoitti:Kuinkahan onnistuisi rekisteröidä auto sirkusajoneuvoksi kun nuo verot ei niitä koske.Minulla kun on tämä pieni sirkus pyöritettävänä.
Mulla on toiminimi jo...tarttis vissiin tehdä ilmoitus tuosta mun sirkuksesta prh:lle....vaimo toimii sirkuksen juontajana lapset pellejä sit meillä on tuo leijonan kokoinen koira niin se saa mennä leijonasta ja mä sen kesyttäjä.Täytyypä kysellä ensviikolla miten käy 
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
soittelin päätöksen perään. kuulemma puolen vuoden jono käsittelyssäjartos kirjoitti:meikä anoo vapautuksen perusverosta ei tartte maksaa ku toi pieni d-vero