Miksi ei saa kuvia liitetty foorumille vaan.....
Miksi ei saa kuvia liitetty foorumille vaan.....
tule moinen teksit yrittää sitten miten päin vaan........Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Re: Miksi ei saa kuvia liitetty foorumille vaan.....
Itse itsekseni miettinyt samaaBUMBA kirjoitti:tule moinen teksit yrittää sitten miten päin vaan........Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan![]()
![]()
![]()
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
mullaki tuli eile ku laitoin siitä alipaine letkusta ja luulin et se johtuu ku kännykällä laitan, mutta 3 kerralla onnnistu...
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Soon vaan tietty määrä kuvasaastetta nettiin/lurjusBUMBA kirjoitti:tule moinen teksit yrittää sitten miten päin vaan........Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan![]()
![]()
![]()
Koitin kattoa nuista omista asetuksista ja muista ukk:oista mutta en kyllä löytäny mitään. Veikkaampa notta jossain on joku bitti poikittain...
vtcf 1202
Ei voi pitää paikkansa,että olis henkilökohtanen tukos vaan taitaa olla serveri täynnä koska en ole ainoa kellä ei toimi ko.systeemi 
Kyllä se varmaan sun kohdalla on henk.kohtaista, meillä muilla se on serverivika... ;-pBUMBA kirjoitti:Ei voi pitää paikkansa,että olis henkilökohtanen tukos vaan taitaa olla serveri täynnä koska en ole ainoa kellä ei toimi ko.systeemi
vtcf 1202
Nostin liitetiedostojen maksimi määrää 100 mb:lla, josko tuo riittää vähäksi aikaa, täytyy jossain vaiheessa ryhtyä putsailemaan vanhempia kuvia sieltä veks...
Semper avarus eget!!
Kiitos,täytyy kokeilla onnistuuko nyt!
Jokainen voisi tietysti itse käydä poistamassa vanhoja liitetiedostoja, niin tulee lisää tilaa.
Löytyy Omat asetukset kohdasta "yleiset" ja "liitetiedostojen hallinta".
Itse poistin kaikki viime vuotta vanhemmat kuvat, tuskin ne enää kiinnostaa ketään...
Itse poistin kaikki viime vuotta vanhemmat kuvat, tuskin ne enää kiinnostaa ketään...
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Tai voisihan tuota opetella linkittämään muista kuvapalveluista, esim aijaa:sta. Olisi puhelimellakin parempi selailla, kun ei ole 3400x6500 kokoisia kuvia ladattavana.
Tehty....olihan kuviaKapu kirjoitti:Jokainen voisi tietysti itse käydä poistamassa vanhoja liitetiedostoja, niin tulee lisää tilaa.