En oo ikinä tehny ja kukaa kolleekakaan ei oo tehny...
Joten pientä neuvoa ennen kuin alan mitää tekemään. (mielellään kuvien ja videon kera ) =)
Nii tai jos joku haluu tulla neuvomaan viereen ni ei sekää ois huono vaihtoehto.
ainii autona on gmc vandura-91
(tuo eikai poikkee paljoo chevystä)
Etujousien vaihto.
-
saimaanharju
- Viestit: 76
- Liittynyt: 17 Helmi 2010, 23:16
- Paikkakunta: Lappeenranta
Etujousien vaihto.
Paskan möivät mut mitäs ostit....
*jäsen nro 1566*
*jäsen nro 1566*
Re: Etujousien vaihto.
Keula ylös, renkaat irti, etuiskarit irti vaikka alapäästä, alapallonivel irti, kaksmetrinen rautakanki alatukivarren runkonpuoleiseen koloon
ja vääntöä alaspäin ja jousi pois. Kallistuksenvakaimentimen voi ottaa myös irti jos huvittaa.
Siinä se ite joutunu taas sen tekeen kolmeen kertaan parinpäivän aikana.Alapallon kumit voi hajota irtiotossa joten kannattaa varata uudet.
ja vääntöä alaspäin ja jousi pois. Kallistuksenvakaimentimen voi ottaa myös irti jos huvittaa.
Siinä se ite joutunu taas sen tekeen kolmeen kertaan parinpäivän aikana.Alapallon kumit voi hajota irtiotossa joten kannattaa varata uudet.
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua