Etujousien vaihto.

Alakerran jutuista jutellaan täällä

saimaanharju
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 23:16
Paikkakunta: Lappeenranta

Etujousien vaihto.

Viesti Kirjoittaja saimaanharju »

En oo ikinä tehny ja kukaa kolleekakaan ei oo tehny...
Joten pientä neuvoa ennen kuin alan mitää tekemään. (mielellään kuvien ja videon kera ) =)
Nii tai jos joku haluu tulla neuvomaan viereen ni ei sekää ois huono vaihtoehto.

ainii autona on gmc vandura-91
(tuo eikai poikkee paljoo chevystä)
Paskan möivät mut mitäs ostit....
*jäsen nro 1566*
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Etujousien vaihto.

Viesti Kirjoittaja Juge »

Keula ylös, renkaat irti, etuiskarit irti vaikka alapäästä, alapallonivel irti, kaksmetrinen rautakanki alatukivarren runkonpuoleiseen koloon
ja vääntöä alaspäin ja jousi pois. Kallistuksenvakaimentimen voi ottaa myös irti jos huvittaa.
Siinä se ite joutunu taas sen tekeen kolmeen kertaan parinpäivän aikana.Alapallon kumit voi hajota irtiotossa joten kannattaa varata uudet.
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Vastaa Viestiin