6.2 ryytyy..
6.2 ryytyy..
Moro!
Oon nyt selaillu täällä foorumilla aiheita läpi ja en suoraan löytänyt vastaavaa vikaa mitä itselläni löytyy ChevyVanin 91- 6.2 Diesel koneesta..
Kun lyö hanan pohjaan niin 50-90 km/h väli on semmoista että se kiihtyy ja ryytyy peräkanaa, homma ei ole suurta mutta kun autolla ajaa enemmän sen huomaa.. tuntuu ihan siltä kun se auto sais liikaa menovettä välillä.
Auto oireilee myös niin että painaa kaasua 50 vauhdissa tasasesti se saattaa kiihdyttää yhtäkkiä ihan sekunnin ajan..
Parkissa kun painelee kaasua huomaa sinisen savun tulevan putkesta ja jos lyö hanan pohjaan kuulostaa siltä kun auto pätkisi ja lyö hullun sinisen savun pihalle.. (tiedän kyllä että sen kuuluu rytistä kun hana on pohjassa mutta tämä jotenkin poikkeavaa..)
Oon nyt selaillu täällä foorumilla aiheita läpi ja en suoraan löytänyt vastaavaa vikaa mitä itselläni löytyy ChevyVanin 91- 6.2 Diesel koneesta..
Kun lyö hanan pohjaan niin 50-90 km/h väli on semmoista että se kiihtyy ja ryytyy peräkanaa, homma ei ole suurta mutta kun autolla ajaa enemmän sen huomaa.. tuntuu ihan siltä kun se auto sais liikaa menovettä välillä.
Auto oireilee myös niin että painaa kaasua 50 vauhdissa tasasesti se saattaa kiihdyttää yhtäkkiä ihan sekunnin ajan..
Parkissa kun painelee kaasua huomaa sinisen savun tulevan putkesta ja jos lyö hanan pohjaan kuulostaa siltä kun auto pätkisi ja lyö hullun sinisen savun pihalle.. (tiedän kyllä että sen kuuluu rytistä kun hana on pohjassa mutta tämä jotenkin poikkeavaa..)
Re: 6.2 ryytyy..
Destructo kirjoitti:Moro!
villi veikkaus pumppu sökö tai suuttimet kusee mut ennemminkin kallistuisin pumppuun!
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Mietin vaan että josse johtuu pumpusta, niin löiskö se sillon sinisen savun..
onko siirtopumppu vaihdettu koska?mulla teki lähes vastaavaa ja korjaantui siirtopumpun vaihdolla
no itteasias, vaihdoin juuri polttoainesuodattimen ja meni monta tuntia että sain ilmattua järjestelmän.. mietin siinä kun suodattimelta oli suodatin poistettuna eikä nostanu löpöö yhtään.. ja käsittääkseni tossa on mekaaninen siirtopumppu.. taitaa olla mykkä..
Kiitoksia jykä-68!! vaihdoin sen siirtopumpun ja lähti auto taas toimimaan normaalisti ja loppu savuttaminen..
Noni! Elikkäs vaihdoin sen siirtopumpun ja auto toimi helvetin hienosti, mutta nyt se rupes tekee semmosta että kun tankki menee alle 1/4 niin saattaa sammua ja ei kiihdy normaalisti. Tuntuis että kone saa ilmaa nyt jostain. Rupesin miettimään että saako se nyt niistä siirtopumpun liittimistä ilmaa mutta en ymmärrä miten se vaikuttais siihen paljonko on polttoainetta tankissa..??
no onhan siin pumpulle enemmän työtä eli nostokorkeus kasvaa ku tankki tyhjenee.. olisko ilmavuotoa sen verta et alkaa vetää ilmaa mieluummin ku dieseliä tankista tolla polttoaine määräl..
van g20 vm91
jäsen nro 1635
jäsen nro 1635
mulla on vähä samaa vikaa lisäksi haisee aivan s**tanan pahalle tyhjäkäynnillä
missä se siirto pumppu on? ja onkohan uus kuin kallis?
VTCF 1700
EI RIEMULLA RAJAA KU KASILLA AJAA
EI RIEMULLA RAJAA KU KASILLA AJAA
Siirtopumpun löydät kun meet makaan repsikan puolelle auton alle, semmonen pyöree kello moottorin kyljessä... Paitsi jos on sähkönen pumppu se voi olla ihan missä vaan, yhdestä Fleetsidestä löysin runkopalkin sisältä.. Sillähän sä sen näät onko rikki kun otat moottori kopan pois ja suodattimelta letkun irti ja starttaat, pitäis tulla reilusti ainetta. Mullakun se oli rikki ei tullu mitään, oli myös mielenkiintonen ilmata järjestelmä kun vaihdoin PA suodattimen. Jonku muutaman kympin se pumppu makso..
Destructo kirjoitti:Siirtopumpun löydät kun meet makaan repsikan puolelle auton alle, semmonen pyöree kello moottorin kyljessä... Paitsi jos on sähkönen pumppu se voi olla ihan missä vaan, yhdestä Fleetsidestä löysin runkopalkin sisältä.. Sillähän sä sen näät onko rikki kun otat moottori kopan pois ja suodattimelta letkun irti ja starttaat, pitäis tulla reilusti ainetta. Mullakun se oli rikki ei tullu mitään, oli myös mielenkiintonen ilmata järjestelmä kun vaihdoin PA suodattimen. Jonku muutaman kympin se pumppu makso..
Miks sun piti ilmata järjestelmä PA suodattimen vaihdon jälkeen? Uusi PA suodatin kannattaa täyttää polttoaineella ennen paikalleen laittoo, on huomattavasti helpompaa käynnistäminen kun toimii näin..
Mulla oli myös sama ongelma, pukkas sinistä kylmänä,sain jotain ratkaisua ongelmaan kun ostin pullon Fortea tankkiin.Sinisen työntäminen loppui ja vedot ehkä hieman parani,se sinisen työntäminen voi johtua että keskipakosäädin on jumissa,näin ainakin joku mulle kertoi.Tuo polttoainejärjestelmän putsausaine kuulemma auttaa myös siihen,tiedä sitten 
Sirkus elää mut pellet vaihtuu
Älkää hyvät veljet sitä tankkiin kaatakokallemura kirjoitti:Mulla oli myös sama ongelma, pukkas sinistä kylmänä,sain jotain ratkaisua ongelmaan kun ostin pullon Fortea tankkiin.Sinisen työntäminen loppui ja vedot ehkä hieman parani,se sinisen työntäminen voi johtua että keskipakosäädin on jumissa,näin ainakin joku mulle kertoi.Tuo polttoainejärjestelmän putsausaine kuulemma auttaa myös siihen,tiedä sitten
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Forte Diesel Fuel Conditionerilla sain 6.5:sesta kaksi suutinta jumiimaan Pantzen varoituksista huolimatta, onneks tokeni hetken päästä.BUMBA kirjoitti:Älkää hyvät veljet sitä tankkiin kaatakokallemura kirjoitti:Mulla oli myös sama ongelma, pukkas sinistä kylmänä,sain jotain ratkaisua ongelmaan kun ostin pullon Fortea tankkiin.Sinisen työntäminen loppui ja vedot ehkä hieman parani,se sinisen työntäminen voi johtua että keskipakosäädin on jumissa,näin ainakin joku mulle kertoi.Tuo polttoainejärjestelmän putsausaine kuulemma auttaa myös siihen,tiedä sittenkohta sitä itteensä on kaikki paikat täynnä
Vedin siis suodattimen vaihdon yhteydessä suodattimen täyteen tuota fortea kun kovasti mainostetaan olevan EN590 standardin vaatimukset täyttävää.
-96 Chevy Van G30 Starcraft SL
-03 Suburban 2500 LT
-03 Suburban 2500 LT