Dodge 100a van vm.62?
-
Tuovinen73
- VTCF jäsen
Dodge 100a van vm.62?
Omistin noin 15v sitten kyseisen auton. Se meni Mikkeliin. Onko täällä kellään tietoa kenellä se voisi olla? En muista ostajan nimee. Kone oli 318cid eikä siinä ollut renkaita luovutushetkellä.
VTCF member nro.1705
Ei se nii justiinsa
Ei se nii justiinsa
Re: Dodge 100a van vm.62?
Noin 15 vuotta sitten kävin hakemassa muistaakseni paikkakunta oli Ruukki ? Mutta autossa ei ollut konetta eikä laatikkoa. Ja vuosimalli on -66, jos nyt en ihan väärässä ole niin -62 ei vielä A100 ollut edes tuotannossa ? Muistelisin ettei autossa ollut renkaitakaan , vaan mulla oli jotkut omat renkaat jotka sitten ruuvattiin alle sen verta että saatiin auto hilattua ladosta trailerin kyytiin ?? Sen muistan että vuoden aika oli kesä, taisi olla aikalailla elokuun eka päiviä. Vähän viittaisi että puhumme samasta autosta ??????? Auto edelleen minulla, kaveriksi ilmestynyt vm. -71 A108. Vieläkin kuvittelen joskus saavani naistä kahdesta "aihiosta" tehtyä yhden liikkuvan ????
-
Tuovinen73
- VTCF jäsen
Joo sama auto on kyseessä. Muistin tuon vuosimallin väärin. Olisin itse laittanut sen liikenteeseen jos olisi ollut paikka ja osaamista. Siinä oli kone ja renkaat kun itse ostin sen ja otin renkaat siitä itselleni ja möin sen kaverille joka sitte möi sen sinulle liekkö ottanut koneen siitä...pitää kysyä...
VTCF member nro.1705
Ei se nii justiinsa
Ei se nii justiinsa
-
Tuovinen73
- VTCF jäsen
Siksi aloin kyseleen kun se oli minusta niin kaunis auto ja pelkäsin että se on jo mennyt paaliin näiden vuosien aikana. Hienoo että on asiasta ymmärtävällä ihmisellä.
VTCF member nro.1705
Ei se nii justiinsa
Ei se nii justiinsa