Chevy va 6,5td vs 6,5

autoharrastukseen liittyvää
5.7targa

Chevy va 6,5td vs 6,5

Viesti Kirjoittaja 5.7targa »

Terveppä terve, kolme vuotta ilman vania ja taas vanittaa, eli kumman ostan 6,5td vai 6,5...kokemusta ittellä on vain 6,2 betonimyllyistä, kertokaa mitä pitää "tietää"/kannattaa tarkistaa. Tällä hetkellä kaupoilla kahdestA, toinen td, toinen vapari
Aina perse edellä puuhun
BUMBA

Re: Chevy va 6,5td vs 6,5

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

6.5 ilman urpoa :!: ja varsinkin jos se on vielä vanhassa kopassa kiinni,noi helvatan uus koppaset "hiacet"on ihan hanurista muutenkin kun korjauskulujensa takia....noita vanhempia voi korjata työkaluilla ja läppärillä voi surfailla muuten vaan :wink: foorumia lukemalla ei kovin paljon kehuja tule noille turbo laitteille....no tää nyt on vaan mun mielipide,mutta vastasin kun kysyit :wink:
-syylarin kunto(6.5td.sä vitun kallis)
-takapää runko mätänee uus koppasissa näkymättömiin,sitten perinteiset ovet ym....ja jos muovia tai kori sarjaa ni helmat yleensä kadonnu alta.
-kansien takapäät(öljy vuoto=kansi remppaa tiedossa)
-yleisesti miten laatikossa vaihtunu rasvat ym...(yleensä merkattu kirjaan)älä usko tarinaan=entinen omistaja sanoi että sitä ja tätä tehty jos ei lappuja näy
-ilmastointi
-td.sä kattoo paljon vuotaa esim öljyä ym ympäriltä ja mitä tulee kylmänä putkesta ja kuumana.....
-perinteiset välykset nivelissä ym.....ja osa noista saa tähtitieteelliset hinnat kun on kyse 6.5td vehkeestä...esimsiirtopumppu verrattuna vapariin,samoin syylari on td.sä vitun muovia ja alumiinia ym.....siinä jotakin jatkakoon joku muu.....
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Panze

Viesti Kirjoittaja Panze »

Mun valinta noista olisi 6.5td ei tarvii olla mätää koppaa rassailemassa ja parempi ajoltaan. Sisustuskin on hmm hieman nykyaikaisempi.
Yhdellä asiakkaalla on ollut uudesta asti 1998 td vani ja siihen ei mm ole vielä tarvinnut vaihtaa yhtäkään ohjauksen niveltä eikä muuten syylariakaan. Tosin sillä on ajettu vasta reilu 600tuhatta pääkaupunkiseudun kaupunkipyöritystä.

Vaikka noita 6.5td vaneja pääasiassa korjailen niin mun mielestä ne on siltikin hyviä pelejä (itse yhden 1995 vanhempi koppaisen vapari 6.5 vanin omistaneena, voi pojat että tätä sai korjata sen 50tkm ajan mitä se mulla oli)
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Niinpä,mutta toiseen käytettään oman tallin työkaluja ja toiseen pajojen läppäriä :lol: :lol: mutta mielipide vapaa niin kuin kummassakin riehuva ruoste,siitä chevys tuskin koskaan pääsee eroon :wink: toki 29 chevyä omistaneena en ymmärrä kun noiden vanhojen päälle,turbot kuuluu wolkkareihin ei autoihin :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Panze

Viesti Kirjoittaja Panze »

Kaikki eivät osaa/haluakkaan korjailla autoja.
Varmasti valintaan vaikuttaa se että haluaako harrastella vania vai tuleeko se pelkästään käyttö/työkalu käyttöön. Onhan tuo vanhempi nostalgisempi mutta mä saattaisin harrastepeliksi hommata sit ennemmin bensakoneisen mielummin 5.7 kun isolohkot on Suomessa niin pirun harvinaisia :)
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Eikös se vaan helpota, kun saa pistää läppärin kiinni ja kahtoo että mistä kiikastaa?
Toimiikos muuten tuossa uudessa vanissa sellainen parin kympin koodinlukija?
ammi

Viesti Kirjoittaja ammi »

Minulla on käytössä tämä http://www.elekma.com/elm327_adapteri_bluetooth

Ja ohjelma on androidille https://play.google.com/store/apps/deta ... rque&hl=fi

Lukee koodit jne.
Vastaa Viestiin