chevy van g30

autoharrastukseen liittyvää
chevy van g30

chevy van g30

Viesti Kirjoittaja chevy van g30 »

hei kertokaas mulle mistä lähden vikaa etsimään ku moottori öljyä on koko aika vesikierto järjestelmässä ja ja vettä ei oo öljyn seassa öljy pohjassa vaan paisarissa ja syylärissä ja kone ei keitä rikä myöskään voi olla kansi vika koska ei pulputa ja auto käy normaalisti onko tuossa moottorin öljyn lauhdutinta enkä nyt tarkoita laatikon lauhdutinta
BUMBA

Re: chevy van g30

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

chevy van g30 kirjoitti:hei kertokaas mulle mistä lähden vikaa etsimään ku moottori öljyä on koko aika vesikierto järjestelmässä ja ja vettä ei oo öljyn seassa öljy pohjassa vaan paisarissa ja syylärissä ja kone ei keitä rikä myöskään voi olla kansi vika koska ei pulputa ja auto käy normaalisti onko tuossa moottorin öljyn lauhdutinta enkä nyt tarkoita laatikon lauhdutinta
Syylari sökö,eikös siinä toisella puolella ole laatikon putket ja toisella koneen putket syylarin päädyissä :?: ei olis eka syylari kun sisältä rupee sekoitteleen aineita keskenään :!:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
chevy van g30

Re: chevy van g30

Viesti Kirjoittaja chevy van g30 »

kiitos tiedosta sitääkin kyllä veikkasin mut en oo pahemmin perehtynyt jenkkeihin ja kaikki on uutta mulle :)
Vastaa Viestiin