vaniin u penkki
vaniin u penkki
jos rakentaa vaniin u penkin taakse ja ottaa väliseinän pois ,mitähän mieltä konttorilla ollaan ja sit varsinkin että ne 3 paikkaa lanne vöineen pysyis vielä rekisteri otteessa?kiinnostas kovasti poistaa väli seinä ja tehdä vanista avarampi ja tietysti pöydän paikkahan muuttuu .vanihan on siis g20 lx 6.2 diisseli.
Re: vaniin u penkki
tuntuu olevan vähän konttorikohtasii mitä sanoovat.. sanot vaan et tämmönen se on ollu aina ku sen ostit 
Kannattaa kysyä konttoriltakin. Itse kysyin ja sain vaniin kuudennen paikan 
noonakki kirjoitti:Kannattaa kysyä konttoriltakin. Itse kysyin ja sain vaniin kuudennen paikan
ja mää seittemänen vani olis 3+4henk pakettiauto
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Eikait se kiinosta mimmoset ne penkit on kuha tulee pykälien mukaan...eli istuinleveyttä vähintään 40x40 / hlö... ja jos väliseinästä ei merkintää otteessa niin ei tarvi...mutta huomaa että väliaikaispenkkien tulee olla kuitenkin kiinnitettynä joko sivu tai väli seinään 
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
eikös se jos tulee lisää paikkoja niin sit vaikuta auton kokonais painoon ja veroihinkin myös?niin ja mitähän sit kannattas laittaa lisä lämmittimeks ,väliseinä kun on ollu paikallaan niin oma puhallin ja 90 termostaatti on kyllä riittäny pitämään auton lämpimänä .
Mulla olis sulle valmiit penkit jos kiinnostaa...
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
mites noi lanne vyön ylä osat saa parhaiten sit kiinni? ,pitääkö laittaa jotain rautaa hitsaten et konttorilla hyväksytään? ,vasta kappaleethan saa lattiasta läpi ja siihen tietysti hitsattava latta rautaa vahvikseeks
pitkittäin olevaan penkkiin ei enää saa istumapaikkoja virallisesti , mutta kuka sen tietää , koska se penkki on tehty