katsastus
katsastus
missä olis semmoinen katsastus asema pääkaupunkiseudulla että eivät polettas päästöjä kaasu pohjassa. viimeksi käytin konalassa ja huudattivat vania rajottimelle asti.
Re: katsastus
Mä oon käyttänyt Emmaa aina siinä Kilon bussivarikolla olevassa A-katsastuksessa.
Ihan mukavasti aina suhtautuneet vaikka onkin ameriikanihme.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
ok, kitos. vien sinneT-roy kirjoitti:Mä oon käyttänyt Emmaa aina siinä Kilon bussivarikolla olevassa A-katsastuksessa.
Myös kehän autokatsastus, virkatie 7 ja hakus, sahaajanatu 52 ovat olleet asiallisesti jenkkeihin suhtautuvia paikkoja. Hakuksella myös katsuri joka pyrkii poimimaan virrasta jenkit katsastettavakseen koskaa ymmärtää niiden päälle enemmän kuin muu henkilökunta (näin mulle naureskellen kertoi). Asiallnen mesta, suosittelen.
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
"If It Wasn't For Bad Luck, I Wouldn't Have No Luck At All", A. King
"If It Wasn't For Bad Luck, I Wouldn't Have No Luck At All", A. King
+1 tälle.vang20 kirjoitti:Myös kehän autokatsastus, virkatie 7
Myöskin Ykköskatsastus Lohjalla amerikkalaisiin positiivisesti suhtautuva paikka. On tietty jo vähän pidemmällä sitten.
suosittelen. leima tuli. pakokaasut otti pintakaasullajartos kirjoitti:ok, kitos. vien sinneT-roy kirjoitti:Mä oon käyttänyt Emmaa aina siinä Kilon bussivarikolla olevassa A-katsastuksessa.
Mistäs muuten johtuu tämä amerikkalais vastaisuus katsastusasemilla?
Pitäis käyä anomassa leimaa astroon ja sormet ristissä saa taas toivoo et olis tuttu inssi...
Pitäis käyä anomassa leimaa astroon ja sormet ristissä saa taas toivoo et olis tuttu inssi...
Mikä tahansa auto näyttää hyvältä mustana!
Chevrolet astro 90'
Rambler american stw 66'
Vw golf gt 91'
Suzuki K11 66'
VTCF member 1728
Chevrolet astro 90'
Rambler american stw 66'
Vw golf gt 91'
Suzuki K11 66'
VTCF member 1728