miten etuspoileri kiinni?

Tänne voitte jättää keskusteluja koriasioista
KaW

miten etuspoileri kiinni?

Viesti Kirjoittaja KaW »

Elikkä kyselisin teiltä jolla on tietoa tosta pelkän etuspoilerin kiinni laittamisesta, millä sen saa kiinnitettyä sinne puskurin taakse? ei varmaankaan ihan peltiruuveilla rautaan pure :D ? Eli mihin kohtiin sen sais kiinnitettyä... Jos jollain olisi kuvaa sieltä kiinnitys kohdasta niin olisin kiitollinen..
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

minä vein poraruuveilla missä on ne leikkaavat päät niin akkukoneella vaan.. tavalliseen tarvii varmaan vaan porata pieni reikä ja siihen sit.
KaW

Viesti Kirjoittaja KaW »

saisko siitä jonkinlaista kuvaa?
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

kuvaa ei ny o mut päästelin niitä ruuveja sinne tänne ei se niin vahvaa oo ettei menis olikohan viime kesänä 7 ruuvia ja syksyllä enään irrottaessa 2 olivat karanneet mutte ei onneksi ainakaan mun renkaaseen. mulla on se talvet pois niin saa parkkitilaa ja maan varaa ja se peittää lohkolämppärin pistokkeen.
Leväset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leväset »

Laitoin omani kiinni niihin kahteen puskurin kiinnitysruuviin. Lasikuituspoileriin kaksi reikää oikeille kohdille ja siinä se on pysynyt paikallaan.
Leväset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leväset »

No, otin nyt sitten kuvankin siitä kiinnityskohdasta. Se on siis vain noilla kahdella ruuvilla kiinni. Ne oli valmiiks siellä alla, spoileriin vaan kaksi reikää oikeille kohdille ja kyllä se siihen hienosti sopii. Se siis tuli tuohon "palkkiin" joka on siellä alla puskurin takana.

Kuva

Ps. en maalannut spoileria takaa kun ei sitä sielt kukaa kummiskaa katsele, ja maalitkin maksaa
orhi
Viesti:

Re: miten etuspoileri kiinni?

Viesti Kirjoittaja orhi »

Samoon minäki omaani laitoon :)
Vastaa Viestiin